Kevlar Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Hei! Vi er en gjeng som har spilt (av og på) siden vanilla, og nå har havnet på hordeside Defias Brotherhood. Vi ser etter flere nordmenn som vil være med på heroic raiding i Legion. Vi begynner å bli "voksne" og har ikke tid til å nolife like hardt som vi gjorde i vanilla, men raids er jo fortsatt fett. Kommer til å raide 1-2 ganger i uka, og er mer opptatt av at folk har det gøy enn hardcore progress. Når det er sagt kommer vi til å cleare det som er av heroic raids. Blizz har i sin store visdom satt minstegrensa for mythic til 20mann, så det kommer dessverre sannsynligvis ikke til å bli aktuelt denne expansionen. Wow-kontoene våre ligger stort sett i dvale for tiden mens vi venter på Legion (og fordi wod suger kuk), så den beste måten å kontakte oss er i denne tråden, eller sende meg en PM. Ser ikke etter spesielle classes, vi har folk i kjernen som bare reroller til det vi trenger så vi får en ok gruppe. Men vil gjerne at du bestemmer hva du vil spille forholdsvis tidlig i Legion, så vi ikke må kjøre lootruns i det uendelige fordi folk skal rerolle fotm. Endret 11. juni 2016 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Dette høres jo bra ut. Blir gjerne med. Har kun topplvl i allience, men i dagens WoW går det jo fort å få opp en på horde også. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Har sendt deg pm Lenke til kommentar
Skipper-Jarl Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Har raidet siden lvl 60 :-) men aldri spilt horde, bare allianse... Jeg er på utkikk etter et norsk guild for legen, men jeg jobber på sjøen så det er kun annen vær måned jeg kan raide men når jeg er hjemme så er det wow 24/7... Kanskje jeg kan være til hjelp Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Du er hjertelig velkommen til å bli med oss - roll en horde på Defias Brotherhood og send meg en PM med info. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Hei jeg er tilbake nå, sluttet etter HC Dwing i cata (Pandaer var ikke helt for meg) Har erfaringer fra Wotlk/FL/DS mainly - men har tenkt å starte skikkelig som DH i legion Jeg er 26 år Bor i Oslo Og snakker meget Norsk. Savner communitiet som jeg hadde med en Norsk guild i Sylvanas og bytter gjerne server på mainen min om det er plass til meg, ønsker gjerne å progresse HC content når legion kommer. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Hei! Vi er en gjeng som har spilt (av og på) siden vanilla, og nå har havnet på hordeside Defias Brotherhood. Vi ser etter flere nordmenn som vil være med på heroic raiding i Legion. Vi begynner å bli "voksne" og har ikke tid til å nolife like hardt som vi gjorde i vanilla, men raids er jo fortsatt fett. Kommer til å raide 1-2 ganger i uka, og er mer opptatt av at folk har det gøy enn hardcore progress. Når det er sagt kommer vi til å cleare det som er av heroic raids. Blizz har i sin store visdom satt minstegrensa for mythic til 20mann, så det kommer dessverre sannsynligvis ikke til å bli aktuelt denne expansionen. Wow-kontoene våre ligger stort sett i dvale for tiden mens vi venter på Legion (og fordi wod suger kuk), så den beste måten å kontakte oss er i denne tråden, eller sende meg en PM. Ser ikke etter spesielle classes, vi har folk i kjernen som bare reroller til det vi trenger så vi får en ok gruppe. Men vil gjerne at du bestemmer hva du vil spille forholdsvis tidlig i Legion, så vi ikke må kjøre lootruns i det uendelige fordi folk skal rerolle fotm. Hei jeg er tilbake nå, sluttet etter HC Dwing i cata (Pandaer var ikke helt for meg) Har erfaringer fra Wotlk/FL/DS mainly - men har tenkt å starte skikkelig som DH i legion Jeg er 26 år Bor i Oslo Og snakker meget Norsk. Savner communitiet som jeg hadde med en Norsk guild i Sylvanas og bytter gjerne server på mainen min om det er plass til meg, ønsker gjerne å progresse HC content når legion kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå