Gå til innhold

CD-R & DVD Combo

IceCool

Anbefalte innlegg

Lurte bare på om noen vet om en IDE CD-R(W)/DVD Combo drive som utmerker seg og får godt "terningkast"

Har hørt at LG har ganske bra CD media saker, stemmer dette?

Har sett hva de har på Komplett og der er jo LG, Sony, MSI, hvis det er en av dem som er høvelig bra så passer det bra, skal bestille mere derfra nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor mye betaler du for den? en DVD-+ RW er vel å foretrekke? spesiellt hvis du ikke betaler så mye mer for en?

Cd-brennefunksjonen er tregere og ofte dårligere lesehastig, men prisforskjellen er ofte liten, og mulighet for dvd-brenning er et stort pluss. Ville selv ikke vurdert å kjøpe en combo-drive nå som dvd-brennere fåes til en meget gunstig pris.

Lenke til kommentar

Har hatt en Sony CRX300E IDE48x/24x/48x/16 combo i noen uker, fornøyd med den. Bråker vesentlig mindre enn min forrige brenner (Asus CRW-4816A).

Ikke opplevd noe problemer med avlesning av dvd/cd heller. Rask og stillegående skuffmekanisme også. Hadde litt problemer med å få den til å virke med Nero, men det løste seg da jeg oppgraderte til 6.0.0.23.

Håper dette var til hjelp. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe en testvinner hos PSDATA til 1153,-

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=101...lAction=details

Fordi det er en DVD brenner og dama trenger ikke sette seg ned og feilbrenne en stabel med 30kroners DVD plater hehe.

Hun ville bare ha DVD avspillings mulighet og samtidig ønsket hun å lage seg noen musikk CDer hun kunne ha i bilen. Jeg har en NEC 1300 på julaften forhåpentlig vis :thumbup: Orker ikke kjøpe sånnt som andre vet jeg ønsker meg så nært jul...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...