BadCat Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Særdeles mange som ble snurt pga kort penis. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Ikke alle som lever i den samme desperate virkeligheten eller trenger hevde seg ved personangrep. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Om penis størrelsen hadde vært avgjørende så hadde vi trolig rent genetisk ikke sett små peniser lengre. Jeg tror at det aller viktigste er at det verktøyet vi menn har passer sammen med partneren vår og hjelper oss til å få barn , så lenge dette er på plass og parforholdet er lykkelige sammen så tror jeg egentlig at størrelsen på penis ikke er alt for viktig annet enn for å gi nytelse til begge to i et samleie. Når det er sagt kan for store peniser være vondt for jenter med små vaginaer , for små peniser kan også ha problemer med for store vaginaer osv osv osv. En god mellomting er derfor tingen. Så har man en god del problemstillinger som for tidlig utløsning , problemer med å holde ereksjonen gående , problemer med blod-anførselen til penis osv osv , dette er og problemer som dukker opp for de som har for stor penis , noe av dette er jo relativt logisk når man får langt mer friksjon av et samleie enn om penisen får "mer glid og mindre friksjon" under samleie. Det er derfor viktig for oss menn uavhengig av penis størrelse å være flinke til både oppvarming og til å være med på leken sånn at vi både får nytelse ut av det og gir nytelse , på den måten har ikke stor eller liten penis så mye å si fordi man til syvende og sist er tilfreds og lykkelige. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Hva når penisstørrelsen endrer seg etter dagsform? Det er verdt å legge merke til altså ;pMin varierer faktisk fra 15 til ca 17,5 på en "god dag", har jeg erfart. Søvn/diett/trening/kåthetsnivå etc. Anonymous poster hash: d7a1d...79e Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 En vagina er i gjennomsnitt rundt 10cm dyp når jenta ikke er kåt. Når hun er kåt kan dybden faktisk dobles. Anonymous poster hash: a1b24...de2 20 cm inn har man en rekke andre organer. Det er seriøst ingen normale jenter som får en 20 cm lang vagina når de er kåte. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Accommodating and Changeable The vagina is a very “elastic” organ, says Christine O’Connor, MD, director of adolescent gynecology and well women care at Mercy Medical Center in Baltimore. It is small enough to hold a tampon in place, but can expand enough to pass a child through. This is because the walls of the vagina are similar to those of the stomach, they have rugae, meaning they fold together to collapse when unused, then expand when necessary. “It doesn’t stay one particular size,” O’Connor says. “It changes to accommodate whatever is going on at that time.” Some people think that the vaginal canal is a continuously open space. However, this is a misperception. Think of the vaginal canal as if it were a balloon that is not filled with any air. The walls, which have the potential to expand and elongate, gently touch one another. When something is placed inside, they mold around the width and accommodate the length of a penis, tampon, finger(s), or sex toy. Sometimes during penetration, a penis or other object inserted in a vagina does hit the cervix. This may be an indication that the woman is not physiologically aroused enough; when she is more aroused, her vagina will elongate and her cervix, the neck of the uterus, will lift up and move out of the way. Endret 29. juni 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 -Moderator melding : Holde seg til topic, persondiskusjon / tilbakemelding på pm... Badcat : Joda, vi har vist lenge at "bredden" på Vagina kan utvides, men lengden er det vel svært lite forandring på slik jeg forstår det. Min kone har en vagina som er elastisk på denne måten (håper hun ikke leser dette for da er jeg dau ) men tror ikke at den er blitt "lengre" kun vier og det som regel etter at hun har fått nok "oppvarming". Uten oppvarming fungerer det rett og slett svært dårlig, for trang og stresset til å kunne ha et ok samleie. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg