AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hei, menn og kvinner! En penis på 13-14 lengde, er det nok? 13,5 omkrets. Eller er det en str damene begynner å le av når de ser den? Har noen menn her inne samme str, og hvordan funker det? Anonymous poster hash: c68a8...421 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Nei. Da må du nok finne deg en dvergdame.. Den vil ikke fungere på andre damer.. Mvh, Sark Neida... Selvsagt funker det. I Asia er snittet på peniser 11 cm, og de får da barn osv de også. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Har du så liten ler de deg først opp i trynet før de spytter på deg, tar sine sko og går. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Det er selvfølgelig endel som har 15-16cm i lengde (og noen enda lenger). Men på omkrets så ligger du over snittet, hvilket jeg faktisk vil påstå er vel så viktig. Her er litt statistikk over penisstørrelser. Det er også veldig stor variasjon blant damer. Noen bruker f.eks bare en finger på seg selv når de onanerer, da noe mer fører til at de faktisk må jobbe med å utvide seg selv litt for at det skal være behagelig. Andre bruker kanskje 2-3 fingre, mens noen er så store at de helt klart foretrekker å bruke gjenstander/leketøy. Det handler også om personlig preferanse, noen liker følelsen av å bli «fylt opp». Men igjen, for å få den følelsen avhenger av hvor store de er i utgangspunktet. Det varierer også hvor langt inn g-punktet er, på de fleste jeg har vært borti så ligger det sjeldent lenger inn enn langfingeren, gjerne litt kortere slik at en må krumme fingeren for å treffe. Altså er 13cm mer en langt nok for å treffe dette punktet. Det handler bare om at du må forsøke å bruke en teknikk som treffer dette punktet når du penetrerer. Personlig så har jeg ganske stor penis. Jeg har vært med damer som syntes det var passe, men for noen så har det også vært for stort. Og med dama jeg har vært sammen med i noen år nå, så fører det til at vi må bruke lang tid på å varme opp for at det ikke skal gjøre vondt for henne. Dette utelukker dermed at vi kan ta «en kjapp en» med penetrering, hvilket er ganske kjipt. Har også venninner som opplever det samme, at for lange peniser faktisk er et problem, spesielt om de blir så lange at personen kommer i «bånn» om ikke fyren er forsiktig. Så nei, jeg synes ikke du skal være misfornøyd med den størrelsen du har. Du kan selvfølgelig treffe på de som skulle ønske seg en større penis. Men på samme måte som de evnt. avviser deg pga størrelse, bør du bare tenkte det samme: Hun hadde for vid vagina for meg, jeg får bare lete videre... Ikke ta deg nær av det om du skulle være så uheldig at dette skjer. Anonymous poster hash: 028b9...f87 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Har du så liten ler de deg først opp i trynet før de spytter på deg, tar sine sko og går. Haha, og du er seriøs eller? Anonymous poster hash: c68a8...421 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Din penis er under gjennomsnittlig lang, men ikke så kort at det er en tragedie. Det går bra. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Gjennomsnittlig penislengde for en vestlig person er visstnok 16.5cm, på verdensbasis er den rundt 14 mener jeg å huske. Dog er tallmaterialet temmelig suspekt, særlig når vi snakker om verdensbasis, siden penismåling ikke er en spesielt utbredt prosedyre bortsett fra på de fleste gutterom. Endret 11. juni 2016 av Belfaborac Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Din penis er under gjennomsnittlig lang, men ikke så kort at det er en tragedie. Det går bra. Hvor kort under gj.snittet da? Anonymous poster hash: c68a8...421 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Trådstarter, hvor gammel er du? Er du slank eller tjukk? Sånne ting har en del å si. Når det alikevel er sagt så får du nok ingen store problemer med en på 13,5. De fleste kvinner foretrekker tykkelse over lengde og det er kun en minoritet som kan få limorhalsorgasme, og de vet det som regel ikke selv engang.Jeg har en diger en, men er også tjukk, så det går litt opp i opp, bokstavelig og metaforisk Endret 11. juni 2016 av misanthrope Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Så lenge man ikke er altfor liten eller altfor stor, er det stor sannsynlighet for at jenta blir fornøyd. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg er 17cm lang og 16cm rundt, og alle jenter som har fått oppleve den har vært mer enn fornøyd. Anonymous poster hash: 732a4...9b3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Teknikk betyr også en del. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Trådstarter, hvor gammel er du? Er du slank eller tjukk? Sånne ting har en del å si. Når det alikevel er sagt så får du nok ingen store problemer med en på 13,5. De fleste kvinner foretrekker tykkelse over lengde og det er kun en minoritet som kan få limorhalsorgasme, og de vet det som regel ikke selv engang. Jeg har en diger en, men er også tjukk, så det går litt opp i opp, bokstavelig og metaforisk Jeg er slank ja. Er vel rundt 185 Hvor tykk er din? Min er 13,5. Anonymous poster hash: c68a8...421 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Trådstarter, hvor gammel er du? Er du slank eller tjukk? Sånne ting har en del å si. Når det alikevel er sagt så får du nok ingen store problemer med en på 13,5. De fleste kvinner foretrekker tykkelse over lengde og det er kun en minoritet som kan få limorhalsorgasme, og de vet det som regel ikke selv engang. Jeg har en diger en, men er også tjukk, så det går litt opp i opp, bokstavelig og metaforisk Jeg er slank ja. Er vel rundt 185 Hvor tykk er din? Min er 13,5. Anonymous poster hash: c68a8...421 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 who the fuck cares. du får ikke gjort noe med det uansett. stapp den inn i kvinner/menn og ha det gøy Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Med tillatelse. Ikke glem tillatelsen. 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Din penis er under gjennomsnittlig lang, men ikke så kort at det er en tragedie. Det går bra. Hvor kort under gj.snittet da? Anonymous poster hash: c68a8...421 Det er ca 2-3 cm under. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2016 Har aldri klart å finne en norsk studie på dette. Men en større europeisk studie fra 2008 (10477 personer) ga et snitt på 14.3 cm i lenge og 11.7 i omkret. En tysk studie (111 personer, 18-32 år) ga et gjennomsnittlig lengde på 14.48 (omkrets ble ikke målt). En kanadisk undersøkelse fra 1999 (4187 personer) ga noe større enn dette igjen: 15.6 i lengde og 12.19 i omkrets. Slår man sammen en rekke studier for hvite menn, så viser det at rundt 70% har en lenge mellom 12 til 17 cm. Så du er helt greit innenfor normalen. Det største problemet ditt er med andre ord ikke lengden, men hvor opptatt du er av om den er lang nok. Anonymous poster hash: 028b9...f87 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Personlig så har jeg ganske stor penis. Jeg har vært med damer som syntes det var passe, men for noen så har det også vært for stort. Og med dama jeg har vært sammen med i noen år nå, så fører det til at vi må bruke lang tid på å varme opp for at det ikke skal gjøre vondt for henne. Dette utelukker dermed at vi kan ta «en kjapp en» med penetrering, hvilket er ganske kjipt. Anonymous poster hash: 028b9...f87 This! Give this man a cookie! Sliter også med å ta "en kjapp en"... og det er veldig kjipt. Du greier å gi ho orgasme med 13cm. Resten er berre i veien. Med mindre du finner ei jenta som liker "å bli destruert", men det er vel ikke så alt for mange av de. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 du får ikke gjort noe med det uansett. Klart du får. 85.000 bols og en tur til England så har du en ekstra tomme eller så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg