Skrapy Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hei! For Ca 1 uke siden kjøpte jeg en båt på Finn. Motoren som fulgte med (en Johnson GT 2003 modell) har gått utmerket frem til nå. Motoren gir ikke tegn til starting når jeg drar. Byttet ut tennpluggene istad, og motoren funket i 2 min, og stoppet igjen og jeg har det samme problemet igjen. Noen som vet hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hvordan ser gamle og nye plugger ut? Lenke til kommentar
Skrapy Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2016 Hva tenker du på da? Hvordan plugger det er, eller hvordan dem ser ut etter dem har stått inne? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Her må du gå metodisk tilverks sånn som en ekte mekaniker ville gjort, tips: En bensinmotor trenger: -Tenning -Bensintåke -Kompresjon Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Hva tenker du på da? Hvordan plugger det er, eller hvordan dem ser ut etter dem har stått inne? Sot fuktig grå brun osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå