Woods Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Innsiden av lårene??? hvem er det som du tror kommer til å inspisere innsiden av lårene dine for strekkmerker? Har selv strekkmerker på skuldre, armer, lår og ryggen, men de har blitt så bleke over de siste årene at de ikke synes noe særlig, ser uansett ikke problemet. Ved eksempelvis blowjob, så kan en evt dame se strekkmerkene. Anonymous poster hash: 9c0a2...c12 Du får vel håpe du har noe annet mellom lårene som trekker oppmerksomheten. Eller? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Fikk strekkmerker på hoftene fordi jeg vokste så fort en periode. De ble hvite med årene og synes knapt. Og som det sies over - jenter bryr seg ikke om det, bare om sine egne. Eneste som funker ved siden av proff medisinsk behandling er f.eks derma-roller eller tid. Var strekkmerkene dine røde i begynnelsen? Og hvor lang tid tok det på deg - før de etterhvert forsvant? Flere år? Anonymous poster hash: 9c0a2...c12 De var veldig røde ja, og de forsvant i løpet av en kanskje 5 år. Uansett er ikke det noe jenter bryr seg om. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Har flere strekkmerker, litt forskjellige plasser på kroppen, spesielt mye på ryggen, da jeg vokste litt for fort. Ingen bryr seg. Bruker palmkrem på noen av de, uten at det hjelper noe nevneverdig. Men så er ikke jeg så flink å bruke den heller da... kanskje en gang i uka/månad, istedenfor 2x dagen.Om det plager DEG, så kan du godt prøve krem. I verste fall ta operasjon og fjerne de. Om du er bekymra kva jentene syns, så driter de i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå