Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Samsungreklame Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Det kaller jeg et nært portrett:-))) Ble tøft dette, og du har sikkert har fått en godtgjørelse for reklamen.... Viser med all tydelighet at alt kan fotograferes, og ingen grunn til og gå over bekken etter vann. Handler om kreativitet/fantasi, og der er jo du god! 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Oi, trodde det var selveste Pande som hadde laget dette...Flott Helene, nært og flott komponert! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Det kaller jeg et nært portrett:-))) Ble tøft dette, og du har sikkert har fått en godtgjørelse for reklamen.... Viser med all tydelighet at alt kan fotograferes, og ingen grunn til og gå over bekken etter vann. Handler om kreativitet/fantasi, og der er jo du god! Dette er gubben min det og jeg sitter ved siden av ham og egentlig fotograferer en foss i Muldalen, da han får en telefon og jeg ser dette helt annerledes motivet plutselig. Da er det bare å "go for it" Syntes det ble kult med de tøffe arbeidsnevene Ha en finfin lørdag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Oi, trodde det var selveste Pande som hadde laget dette...Flott Helene, nært og flott komponert! Mvh Fredrik Hei Fredrik! At du trodde det var Pande, tar jeg som et stoooort kompliment! Ha en finfin dag! Det ser veldig lovende ut, jeg er allerede i shorts og singlet og driver og lager meg jordbæråker i hagen Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Dette vher ikke reklame før meg M v h Leif Nikon man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Stilig og annerledes portrett og som er et must i s/hv . Kreativt og flott fanget . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Ja, også jeg trodde det var'n Pål fra både nord og sør som hadde vært frampå her. Men når det er sagt så går du'n en høy gang her med han som forer hjernesvulsten for nå har'em visst finni ut at mobilstråler er skadelig for både ditten og datten. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg