Gå til innhold

Samsungreklame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kaller jeg et nært portrett:-))) Ble tøft dette, og du har sikkert har fått en godtgjørelse for reklamen....

Viser med all tydelighet at alt kan fotograferes, og ingen grunn til og gå over bekken etter vann. Handler om kreativitet/fantasi, og der er jo du god!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kaller jeg et nært portrett:-))) Ble tøft dette, og du har sikkert har fått en godtgjørelse for reklamen....

Viser med all tydelighet at alt kan fotograferes, og ingen grunn til og gå over bekken etter vann. Handler om kreativitet/fantasi, og der er jo du god!

Dette er gubben min det og jeg sitter ved siden av ham og egentlig fotograferer en foss i Muldalen, da han får en telefon og jeg ser dette helt annerledes motivet plutselig. Da er det bare å "go for it" :) Syntes det ble kult med de tøffe arbeidsnevene ;)

Ha en finfin lørdag! :D

Lenke til kommentar

Oi, trodde det var selveste Pande som hadde laget dette...Flott Helene, nært og flott komponert!

Mvh Fredrik

Hei Fredrik! :)

At du trodde det var Pande, tar jeg som et stoooort kompliment! :D

Ha en finfin dag! Det ser veldig lovende ut, jeg er allerede i shorts og singlet og driver og lager meg jordbæråker i hagen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...