Gå til innhold

Blinkende mobilantenner fra 2000's

Anbefalte innlegg

Husker dere den gode tiden rundt 1998 - 2004 da man fikk kjøpt egne eksterne mobilantenner som lyate og blinket da man ringte og fikk sms/dekning/ingen dekning, eller kunne klistre på slike som reagerte på strålingen fra da-tidens antenner?

Finnes noe sånt eller var dette en ting som døde for 12-14 år siden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes masse klistremerke med lys i som du setter på mobilen der antennen er (der antennen er inne i mobilen). Ta et Google søk. Kinesere elsker jo slikt som lyser og blinker, så det finner du.

Er vel ingen norske butikker som har slikt (da slike ikke er noen hit her). Kanskje på Grønland i Oslo?

Det døde ut raskt her, da det ble ansett som så "harry" at ingen ville bruke det noe mer.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hmmm - da får jeg baksiden til å blinke ved anrop - smart!

Forøvrig fant jeg NFC blinkende negler - ikke noe JEG trakter etter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Haha, blinkende negler! Slike antenner var skikelig hot ja. Man var jo kongen på skola om man hadde blinkende antenne fet ringetone og et knæsj logo på 5110en...gjerne med et deksel ingen andre hadde. Husker på et tidspunkt det var big business dette med ringetoner og ukeblader/tv reklamene var fulle av koder til ringetoner...20 kr stk eller noe sånt. Var du riktig uheldig ble du abbonent og fikk ny ringetone hver dag uten mulighet for å si opp abbonementet:(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...