HEE Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 her er et utdrag fra en test dere gjorde. OBS merk datoen!! har vært hw.no bruker ganske lenge ... men ikke på forumet. (tror dette begregnes som feedback?) Timm Stokke @ Hardware.no 2/8-2000 Konklusjon Konklusjonen på 7896A kabinettet blir ganske lik den jeg gav til 6896A kabinettet. Prisen er noe stiv (se nyeste prisene her), og det er klart at dette kabinettet, i likhet med alle de andre Addtronics kabinetter, er beregnet på "hardcore" overklokkere og de som setter pris på skikkelig kvalitet, eller som server-kabinett med høye krav til stabilitet og kjøling. Med et meget bra kjølesystem og ytelse, robust design, plass til to strømforsyninger og massevis av 5.25" plasser føler jeg absolutt at dette kabinettet er et godt, om ikke det beste, valget for dem som setter pris på kvalitet. De som ønsker seg et mindre kabinett med samme kvalitet, bør ta en titt på 6896A-testen. Til slutt en oversikt over 7896A-modellens gode og dårlige sider: hehe tror faktisk jeg kjøpte meg et slike et og den gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå