hesp Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Er det andre her som har hat problemer med floppy kontrolleren på Asus A7N8X Delux versjonen ? Virker som min tok kvelden etter ca 6 mnd bruk. Fins det noe garanti på sånne ting ? Eventuelt om noen har tips til hva som kan være galt. Har prøvd det meste, oppdatere bios, ny kabel, ny floppy osv osv. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Reklamer der du kjøpte det. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg har samme HK, ikke noe galt med det.. nydelig HK Lenke til kommentar
hesp Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 I dag var jeg å reklamerte der jeg kjøpte det. En tekniker nede hos Komplett i Oslo testet kortet og fant ut som meg at floppy pluggen på HK ikke fungerte. Dette var første gang han opplevde noen gang på et HK påstod de der nede. Jeg får nytt HK av samme type, ASUS A7N8X Delux. Plugger det inn hjemme og får samme feil!! Nå må man begyne å lure på om det er hardware i min PC som ødlegger HK ? Jeg har prøvd å starte pc´en med kun floppy disk, cpu og ram, men feilmeldingen kommer fortsatt. Problemene startet etter jeg kjøpte meg en pioner A106 DVD brenner. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ta med hele dritten over til Komplett og si det som det er, at du ikke forstår noe om hva feilen er. Jeg er sikker på at du kommer fra det så rimlig som råd. Brenneren er vel innenfor reklamasjonstid den også. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ikkje hatt problemer, men når eg satte alt sammen måtte eg snu og dra ut og inn floppykabelen i kontakten sin før den slapp meg forbi "Floppy disk failed".... prøv du og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå