EternalSunshine Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Kjapt spørsmål, hva er de beste singleplayer FPS'ene siste ~5 åra der man (hvertfall primært) benytter moderne (post-WW2) våpen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Kjapt spørsmål, hva er de beste singleplayer FPS'ene siste ~5 åra der man (hvertfall primært) benytter moderne (post-WW2) våpen? Doom 2016 er det beste fps singleplayerspillet nå synes jeg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Ja Doom er flott, samme er shadow warrior og Wolfenstein. Men dette er jo alle sci fi/fantasi fps. Om du tenker på mer virkelige settings er det ikke mye å ta av. Alle modern military shooters er elendige og de er alle egentlig multiplayer spill med en dårlig single player kampanje. Du har jo far cry 3 og 4. Mange liker de. Jeg synes de er meh. Av de ikke fantasi baserte må jeg nesten si ARMA 3. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Det var ikke rare utvalget, men takk for svarene. Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Metro 2033 Metro Last Light 2 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Far Cry ( Alle spillene ) Battlefield ( har god singleplayer men ikke betal fullpris for kun og spille singleplayer) Borderlands (Serien er UTROLIG bra men det er sci-fi / Fantasy stuff ) Fallout 3-new vegas-4 Call of duty ( Veldig fornøyed med singleplayer på alle spillene, multiplayer er møkk) Doom (Sci-fi/fantasy) Wolfenstein ((Sci-fi/fantasy) Bioshock Infinite (Sci-fi/fantasy) Arma 3 ( Basert på multiplayer men går ann og spille alene, veldig taktisk) Crysis (Sci-fi/fantasy) GTA V (Kan spilles i FPS eller Third person) Metro 2033(Sci-fi/fantasy) Sniper elite Sniper Ghost warrior Homefront Homefront The Revolution Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Anbefaler Wolfenstein:The New Order, eneste skytespillet som jeg har blitt litt hekta på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Battlefield Bad Company 2 har en ganske bra singleplayer del. Eneste SP skytespill som jeg faktisk har giddet å fullføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå