Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

hva skjer hvis jeg ikke finner et hus etter end oppsigelse? kan familien min bli kastet på gata?

Anbefalte innlegg

Prat med utleier. Spør om du kan bo der lenger. Da må du lage ny avtale med Utleier. Utleier kan si nei, fordi du har sagt opp.

Du har sagt opp, da har du ingen rettigheter, du må flytte ut. Bor du der videre kan noen komme og kaste deg og dine ting ut.

Om du er etnisk nordmann betyr ikke noe her.

Alle over forsøker å si det samme: Man kan ikke angre på oppsigelse man selv har levert.

Bo hos venner, bo i telt (det er sommer).

Frelsesarmeen, røde kors og blå kors er steder som kan hjelpe til med seng og annet for husløse, hvis dem har ledig plass. Lykke til.

Å kjøpe et større billig telt er grei nødløsning nå som det er sommer.

hei igjen det som jeg mente med " jeg er etnisk nordmann" er at jeg forsår ikke hva han sier for di jeg er en utledning som er norsk statsborger 

Anonymous poster hash: 28e89...960

Det er forøvrig rimelig idioti å gå frem på denne måten. Hvorfor leverer du oppsigelse før du har skaffet deg et alternativ? 

og hva kan et alternativ være? Kan du utdype?

Med alternativ så mener han ett alternativt sted å bo. Hvorfor si opp huset du bor i før du har funnet ett nytt sted å bo er det som blir ment over her. 

Dette er jo knall dyrt.. da må jeg betale for begge leilighetene i 3 måneder- Det er jo knall mye, 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...