Gå til innhold

ASUS PQ321QE 31.5" IGZO 4K - noe grunn til ikke å kjøpe denne? Foto


Anbefalte innlegg

hei,

Kom over skjermen for et par uker siden og ser at prisen har falt en god del. Det er en eldre modell, så jeg undres om det er noe grunn til at jeg _ikke burde_ kjøpe den?
Den skal stå i et dual setup med en annen fra Asus i samme størrelse med samme oppløsning. Hovedsaklig er det:

Foto

Kontorarbeid (store excelark)

Sim city typ spilling

Video

 

den kan bli brukt til. Noen tanker? Jeg har ikke bestemt meg enda for å ha dual skjerm, en del av meg tenker 2 x 31,5" blir noe overkill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den kan bli brukt til. Noen tanker? Jeg har ikke bestemt meg enda for å ha dual skjerm, en del av meg tenker 2 x 31,5" blir noe overkill :p

 

Vet ikke om 2x31,5 er ideelt. Synes ofte 3-skjemsløsning er bedre enn to, f.eks. 31.5 i midten og så to (eventuelt mindre) skjermen på sidene. Da slipper du skjøt mellom to skjermer midt på arbeidsflaten.

 

Ellers ser ikke den du linket til ut som noe opplagt valg hvis du tenker foto og Adobe RGB. Så vidt jeg kan se dekker den ikke aRGB. Skjerm i den prisklassen er nok ikke dårlig for editering av bilder, men ville satset på noe annet hvis du er fast bestemt på aRGB-støtte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...