Delvis Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hvis det ikke var for hjemmefactoren, ville jeg vært ganske sikker på Island-seier. Frankrikes spillestil passer bra for dem.Men France pleier være gode på hjemmefactoren når de huser et sluttspill. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hva tenker dere om Island? Tror dere de overrasker i morgen? 8.65 i odds på at de vinner. Har du pengene så... Er jo risky som bare det, men det var jo også Island - Østerrike og Island - England også så. Men tror seriøst at Frankrike er ett helt annet nivå enn de. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Da prøver man kort til Skulason til 3,50 sammen med annet tull. Satser på at islendingene fyrer seg opp i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Vil ikke si at Frankrike har vist bedre nivå enn England i dette EM. Lett å dømme England nord og ned etter Island kampen, men da undervurderer man også Island. England spilte omtrent like bra som France før det(slo semifinalist Wales!). Island hadde ikke tapt en match og har spilt seg opp gjennom turneringen. Kan Island slå England, kan de like greit slå France, som ikke har vært imponerende effektive foran goll. Tror mest på at det står U etter ordinær tid. Endret 3. juli 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Archer Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 17,50 i odds på at begge lagene scorer og at Island vinner. Tror jeg setter 50kr på det og krysser fingrene! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Tar ett lite bet på at Island går videre @ 5.25. Bare for gøy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 LESSGO! OOOHHHHH...so close!! Lenke til kommentar
Archer Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Må vel prøve å vinne tilbake pengene jeg tapte på Island i kveld. Hva tror dere om Portugal - Wales? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg gikk for 2-1 til Portugal + Ronaldo mål @ 15 i odds. Må ha det litt gøy på slutten av mesterskapet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg gikk for 2-1 til Portugal + Ronaldo mål @ 15 i odds. Må ha det litt gøy på slutten av mesterskapet unibet? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg gikk for 2-1 til Portugal + Ronaldo mål @ 15 i odds. Må ha det litt gøy på slutten av mesterskapet unibet?Jepp. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Prøver meg på kort igjen. Chester @ 3,4. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Prøver meg på kort igjen. Chester @ 3,4. Skulle følgt den Blir illallefall lett sak å tippe vinner i finalen samme hvem det blir av Tyskland eller Frankrike. Portugal må jo være helt chanseløse i finalen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Prøver meg på kort igjen. Chester @ 3,4. Skulle følgt den Blir illallefall lett sak å tippe vinner i finalen samme hvem det blir av Tyskland eller Frankrike. Portugal må jo være helt chanseløse i finalen. Ja, var fin den. Håpet selv på Wales-seier i kveld da Portugal ikke har imponert nevneverdig. Er for så vidt enig med deg i det du sier om Portugals sjanser i finalen, men ballen er rund og finale er finale og så videre. Når det er sagt tror jeg ærlig talt ikke at Portugal kan hamle opp med verken Tyskland eller Frankrike, men hvis Ronaldo er i støtet kan det jo hende de klarer å overraske. Endret 6. juli 2016 av Sidious Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Spilt Portugal til -1 i handicap med 5.4 i odds. Ble en 540 kroner i gevinst. Vurderer Tyskland med det samme bettet i morgen. Tanker? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Håper Frankrike videre siden jeg har satt penger på dem som vinner av EM.Men Tyskland er verdens klart beste landslag, og Frankrike må ha maximal klaff om de skal mulighet mot dem.Tror dessverre Tyskland blir hakket for sterke selv om kampen går i løvens hule, så jeg er tilbøyelige til å følge. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Prøver to singler i dag: Paul Pogba får gult kort @ 3,2 Tyskland - Frankrike Begge lag scorer @ 1,92 Håper på en intensiv kamp. Blir det mål tidlig kan det bli mye action på banen. Selvsagt fare for en kjedelig 1-0 seier, men tar sjansen. Endret 7. juli 2016 av Sidious Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Spenstig langskudd... Endret 10. juli 2016 av Sidious Lenke til kommentar
Archer Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Fikk nettopp beskjed fra Betsson om at jeg har vunnet et risikofritt spill på 200kr. Hva burde jeg sette det på, som har høy odds, men som også er sannsynlig? Ser det er 9 i odds på at Ronaldo scorer med hodet. Spørs om jeg setter 200kr på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå