MartinF Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Valgte et lite systemspill idag. Nå gikk Wales - Slovakia inn, så da mangler jeg bare England idag: 1 Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Duda Wales 1 - 1 Slovakia 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Duda Wales 1 - 1 Slovakia Fin den. Min longshot: Håper på noen blodige affærer og masse draktbytter. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Betyr det at han tar på seg feil drakt ? Har noe lignende skjedd før? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Betyr det at han tar på seg feil drakt ? Har noe lignende skjedd før? Har hendt at fks. spiller må gå i mål når keeper blir utvist og får en drakt uten navn, eller om en spiller må bytte trøye av en eller annen grunn, og de ikke har flere av hans egen tilgjengelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Noen flere gode kampanjer ute og går annet enn risikofrie spill hos Betsson og Unibet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Noen flere gode kampanjer ute og går annet enn risikofrie spill hos Betsson og Unibet? Hos Betsafe kan du spille for 500 og få pengene tilbake om du ikke vinner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Thanx! Hadde vært kult om det faktisk gikk an å bet'e der også og ikke bare nye feilmeldinger hver gang man trykker på "spill". EDIT: Også scorer England.. fuck off betsafe Endret 11. juni 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Vet ikke hvordan Russland er nå, men lag som skal arrangere neste turnering pleier ofte ha noe på gang. Er veldig usikker på den. Både wales og England kampene har 2.15 i odds på "begge lag scorer". Hmm. Yesss Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Gikk greit i går med seier til Kroatia og Tyskland.Legger inn en dobbel i dag og på Spania og Italia så får vi se. 3.40 i ODDS på Italia mot Belgia??Ja jeg vet Belgia skal ha et brukbart lag, men regner likevel Italia som ganske klar favoritt der. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Italia har vel på papiret et noe dårligere lag, men Italia er Italia, og når det er EM/VM dukker Italia alltid opp. Jeg vil si at det er "typisk Italia" om dem vinner med 1-0. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Tipper: Spania vinner med 2. Irland - Sverige U Belgia vinner 15.58 odds Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Italia har vel på papiret et noe dårligere lag, men Italia er Italia, og når det er EM/VM dukker Italia alltid opp. Jeg vil si at det er "typisk Italia" om dem vinner med 1-0. De kom ikke ut av gruppa for 2 år siden. Samme med Spania. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Spania leder etter første omgang Zlatan scorer 5.15 @ Unibet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Vant noen få kroner på en spilleautomat, så prøver et lite langskudd. Spania - Tsjekkia Limbersky pådrar seg kort Irland - Sverige Minst ett mål i andre omgang Belgia - Italia Bortelaget scorer Odds: 8.16 GEVINST Endret 13. juni 2016 av Sidious 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Vant på Tyskland i går med 1.63 i odds. Synes den var ganske god. Jeg satt også inn et bet på England rett før scoringen. Da stod de med 2.6. Ekstremt surt at de slapp inn mot slutten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Vant noen få kroner på en spilleautomat, så prøver et lite langskudd. Spania - Tsjekkia Limbersky pådrar seg kort Irland - Sverige Minst ett mål i andre omgang Belgia - Italia Bortelaget scorer Odds: 8.16 Ikke dumt.de to siste hvertfall (Limbersky vet jeg ingenting om). Men akkurat de valgene finnes selvsagt ikke hos Betsson. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Portugal - Island, hva tenker vi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå