Gå til innhold

Tråder som stenges

Anbefalte innlegg

Poenget med å stenge avatar-tråden? De var off-topic sier du? Den handler jo nettopp om brukernes forhold til forumet, har ikke det med tilbakemeldinger å gjøre? Hvor ellers skal man diskutere lover og regler og tekniske ting rundt forumet? Dette handler om at forumbrukerne forhandler, diskuterer og er med på å definere hva forumet skal være (ihvertfall hva man ønsker det skal være).

At diskusjonen vokste til et mer generelt plan er nå så, mener det riktigstenge en tråd som setter ting litt mer i et samfunnsperspektiv enn den gjennomsnittelige "amd vs intel-tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes selv at moddisene bør ha større toleranse i slike emner. Det må gå an å diskutere noe uten å holde seg 100% til topicen. Mange av innleggene jeg skrev var on-topic, men noen var svar på spm til hvorfor jeg mente det jeg mente og diskutere argumentene til de andre. Så fremt til det ikke kommer til personangrep, flaming så mener jeg at på slike emner så går det rett og slett ikke an å holde seg 100% til topicen, ettersom dette var såpassviktig emne og slike emner kommer som oftes på flere plan. Det savner jeg med dette forumet. Synes dere kan ha ett "fri.sted" der off-topic reglene kan tøyes og bøyes så fremt det har noe med diskusjonen å gjøre. Misforstå meg rett, jeg synes at dette er et veldig bra forum. Men som sagt når det kommer til slike diskusjoner så bør det finnes rom til off-topic posting. Det var ikke slik at vi begynte å poste om noe helt annet enn det som var på topicen. Det var en naturlig dreing av emnet. Personlig så syntes jeg at diskusjonen var en av de bedre her på forumet. Alt var så og si saklig, ikke no' "Du er dust pga at du har andre meninger enn meg" osv osv.

Når dere diskuterer noe muntlig, kommer dere ikke litt ut av topic da? Forklare argumentene, fordype det dere sa, eller er dere alltid 110% on-topic. Det må være rom for diskusjoner som går litt frem og tilbake, opp og ned, venstre og høyre. Så fremt det er saklig.

Edit: Nub: Kan du forandre topicen slik at folk vet at det er stenging av avatar topicen som diskuteres?

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...