Cthulhu Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Motorolas nye flaggskip er blant verdens tynneste mobiltelefoner.Moto Z kan skifte funksjonalitet med moduler Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Medfølgende adapter? Nice Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Dette er faktisk noe av det flotteste jeg har sett på mobilfronten på lenge! Spennende Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 spennende, men når tar dette jaget med "verdens tynneste" slutt mon tro? Jeg vil ha mer batteritid. Bluetooth dagen lang krever sitt. 1cm i dybden hadde ikke gjort meg noe. Telefonen hadde sikkert ligget bedre i hånden også da. Mer naturlig grep på den. Men da mister vi den vel ikke ofte nok? Er vel et regnestykke produsentene har regnet på ? Lenke til kommentar
icc Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 spennende, men når tar dette jaget med "verdens tynneste" slutt mon tro? Jeg vil ha mer batteritid. Bluetooth dagen lang krever sitt. 1cm i dybden hadde ikke gjort meg noe. Telefonen hadde sikkert ligget bedre i hånden også da. Mer naturlig grep på den. Men da mister vi den vel ikke ofte nok? Er vel et regnestykke produsentene har regnet på Ser ikke ut til at ønskene dine er noe problem med denne: https://youtu.be/oOL_nPYXtDw?t=2m30s Ganske genialt da du kan ha en lett telefon til daglig bruk for så å plugge på ekstra batteri når du skal på lengre utflukter. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 spennende, men når tar dette jaget med "verdens tynneste" slutt mon tro? Jeg vil ha mer batteritid. Bluetooth dagen lang krever sitt. 1cm i dybden hadde ikke gjort meg noe. Telefonen hadde sikkert ligget bedre i hånden også da. Mer naturlig grep på den. Men da mister vi den vel ikke ofte nok? Er vel et regnestykke produsentene har regnet på Ser ikke ut til at ønskene dine er noe problem med denne: https://youtu.be/oOL_nPYXtDw?t=2m30s Ganske genialt da du kan ha en lett telefon til daglig bruk for så å plugge på ekstra batteri når du skal på lengre utflukter. Spot on ! Er sjeldent en får i både pose og sekk, men her får du dette Arnt0r Støtter løsninger som gjør mobiler mer fleksible. Er ikke alt som kan løses med apper/software ;-) Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Er genialt. Håper løsningene er robuste. Kan fort bli noe som jeg må prøve ut Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) spennende, men når tar dette jaget med "verdens tynneste" slutt mon tro? Jeg vil ha mer batteritid. Bluetooth dagen lang krever sitt. 1cm i dybden hadde ikke gjort meg noe. Telefonen hadde sikkert ligget bedre i hånden også da. Mer naturlig grep på den. Men da mister vi den vel ikke ofte nok? Er vel et regnestykke produsentene har regnet på ? Denne gir deg muligheten. Bare plask på et stort batteri som modul. Ellers er jeg enig med deg. Mobilene er så tynne at det er ubehagelig. Og her kan du sette på skikkelige høytalere også Endret 12. juni 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg