Arodem Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 InXile har også sikret seg en utgiver.Torment: Tides of Numenera utsettes til 2017 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Klarte å aldri å sette meg inn i orginale spillet, foretrekker Arcanum hvor en kan velge mellom intelligent charisma gentleman gnom og retarded ogre som knuser seg gjennom storyn. Combat systemet var like ille i begge men at de fortsatt er elsket i dag selv om gameplayen ikke var det beste er noe Bethesda og de andre devsn burde reflektere over. Fallout 4 var jo noe drit. That being said så digget jeg Torment til jeg satt meg fast et stykke inn i spillet uten å komme videre før jeg ga opp, men misliker at det ikke er open world slik at en kan kuke rundt med andre ting til en endelig forstår hva en skal gjøre. Men hvis jeg må velge mellom open world med elendig script eller streamlined onrail spill med bra script så velger jeg the latter. Men forstår ikke hvorfor vi ikke får et nytt Arcanum spill, det ville vært så konge med dagens grafikk og mulighet til multiplayer. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Det er jo litt dumt at de utsetter det mer nå. Sikkert noen kritiske røster som øker i volum da. Men vi får se, om og i så fall når det kommer. Var det verdt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå