Gjest medlem-329093 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Hei. Min Samsung ativ book 9 lite 13,3" fra noen år tilbake har fått et problem i går, hvor lysstyrken har blitt satt til 0% og jeg får ikke til å endre det. Så når jeg setter den i dvalemodus og så henter den ut av dvalemodus igjen så ser jeg ikke noe på skjermen før jeg kobler i laderen, da lyser den opp. Men batteriet er så godt som fullt. Dette problemet oppstod etter at den var plugget i lading mens det var brownout på strømnettet i boligen min i går. Rart om det skulle påvirke en dings som effektivt har "UPS" innebygd (batteriet...) Er det noen som vet hvordan jeg får skrudd opp lysstyrken på skjermen til noe høyere enn 0 prosent igjen? Kjører windows 10. Liten vits i en laptop hvor man er avhengig av å ha tilgang til stikkontakt hvor enn man skal bruke den da... REDIGERT: Jeg prøvde å skru av valget for å redusere lysstyrken i batterisparemodus også, og satte den så i dvalemodus og vekket maskinen igjen og det gjorde ingen forskjell, svart skjerm inntil jeg plugger i laderen igjen. I tillegg går det ikke an å manuelt sette den i batterisparingsmodus, når jeg klikker på ikonet for batterisparing så blir det blått i brøkdelen av et sekund før det blir grått igjen. REDIGERT: Glem det, vet ikke hva jeg trykket på men nå funker skjermen uten at laderen står i igjen. Har tatt den inn og ut av dvalemodus et par ganger og skjermen kommer med en gang. Endret 10. juni 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå