Cthulhu Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Den eksperimentelle prototypen sørger for en mer trådløs virtuell opplevelse.Zotacs VR-sekk er en luftig sak Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Det er interessant. Men ser ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe meg en slik med det første, siden jeg allerede har investert i dyre komponenter og for tiden lager min egen løsning med ledningen til Vive gjennom kroken der lysekronen tidligere satt i midten av rommet. Dessuten så virker det litt brysomt å måtte forholde seg til batteri og sannsynligvis svakere komponenter til pcen. Om noen generasjoner med VR utstyr så blir nok VR brillene trådløse uansett. 1 Lenke til kommentar
Geir Kristian Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Ser utrulig kjekt ut, når ein skal på LAN Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hva er poenget med denne når det kommer til VR? Må da være langt bedre til AR hvor du faktisk beveger deg rundt i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå