Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan får hun best mulig nytelse?

Anbefalte innlegg

Hva kan vi som mannfolk gjøre for å gi kvinnen mest mulig nytelse under samleie?

Hele poenget er at kvinnen skal få orgasme og gjerne fler. Hva kan vi gjør, hva ellers eksisterer som kan brukes som gjør at hun feks. blir mer sensetiv

Funker disse såkalte orgasmekremmene og om ja, hvilken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Begynn med å slutte å ha hennes orgasme som "hele poenget" og du er kommet veldig langt på vei bare der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Deretter kan du egentlig ta og pakke bort pikken - den er stort sett ubrukelig for å gi henne orgasme. Lær deg å inkludere fingre og munn i akten, så vil du umiddelbart gjøre opplevelsen bedre for damen.

Anonymous poster hash: 920cb...8f9

hahha pikken ubrukelig? hvordan kvinnfolk har du vært borti

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja jeg har lest det samme.

Den vi har er fra en norsk butikk og sikkert litt svak. Det er sjeldent madammen øker til hakk nr to men kommer nok til å kjøpe en ny som støyer mindre.

I noen vinkler høres det ut som vi fyrer igang dreiebenken her hjemme og noen skader seg fælt ;p

Lenke til kommentar

Skal man ha noe annet artig leketøy så anbefales også følgende:

http://www.eroscillator.com

Utrolig stillegående, går på 230V med EU plugg (samme som vi bruker i Norge). Kan kjøre flere påsatser om ønskelig. Er som en "elektrisk tannbørste" ved at den oscillerer, men den oscillerer sidelengs og ikke i "sirkel" som en tannbørste gjør. Er mer som rett på klitoris ytre erogene soner.

X2 Orgasmatron

Går også på 230V, men har US plugg så trenger bare en pluggomformer til EU plugg. Fås også på Clas og andre steder, koster ikke mye. Denne bråker endel, men denne rister såpass at man risikerer å pådra seg bekkenløsning.... ;):p Eller skal man si at man kan elte bolledeig eller bruke den som sementblander med riktig påsats. ;) Se video nedenfor.

Dette sammen med Magic Wand som linket til over er klart blant de beste å få kjøpt. ;)

Endret av Zimon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun får klart best nytelse slik og har tilogmed kommet noen ganger slik.

"Klart best nytelse" og "til og med kommet"?

Hun gjør dette for deg, ikke seg selv... At hun noen ganger har kommet i denne stillingen er bare flaks.

Lenke til kommentar

Hun gjør dette for deg, ikke seg selv... At hun noen ganger har kommet i denne stillingen er bare flaks.

Hva er det med deg? Fullt mulig å komme i den stillingen. Slik jeg har skjønt det er ikke du kvinne selv, så hysj, slutt å snakk på vegne av alle kvinner. 

....

Jeg skal ikke snakke på vegne av alle kvinner, men kan gi en generell innføring i hva som skal til for å gi dama nytelse. Siden jeg er kvinne vet jeg best selv hva JEG liker. Jeg vet også en del om hva andre kvinner liker. Selvfølgelig ikke alle, for som menn er vi også forskjellige. Veldig lite utfyllende svar i denne tråden, jeg mistenker at noen menn kanskje er litt lite kjent med kvinnens anatomi. Eller kanskje noen bare gir faen, eller ikke vil dele verdifulle råd og tips. Får nok slengt etter meg at jeg er bedreviter og hva det enn måtte være siden jeg velger å bidra. Trådstarter ønsker svar og svar skal trådstarter få! 

1. Change of attitude. Poenget er ikke flest mulig orgasmer. Et mindretall av kvinner vil bare ha flest mulig orgasmer og that's it. For mange orgasmer kan være slitsomt, man blir øm, sår og det er lite kult at det kjennes ut som man har blitt skrapet opp innvendig med sandpapir. Klitoris blir etterhvert så følsom at berøring gjør vondt. 

2. Lær deg å kjenne kvinnekroppen. Hvilke deler av kvinnekroppen er følsom? Hva liker DIN kvinne? Bind henne gjerne fast i senga og føl deg frem. Hvor brister det for henne? Når du stryker henne på låret mens du kysser henne på hoftene, når du stryker henne over armene mens du kysser henne på halsen? Et kjapt google søk vil gi deg oversikt over hennes erogene soner. Knock yourself out. Kan avsløre at nakken og øreflippene er klassikere. 

3. Bruk munnen og hendene rett. Bruk leppene dine på henne mann, ikke sleik henne opp etter halsen eller stikk tunga i øret. Kyss. Ømt. Lidenskapelig. Smak med måte. Når du skal slikke hun nedentil er det bare å gi bånn gass med tunga, men så er det ikke alle kvinner som er fan av duracelltunge heller. Gjentar meg selv, vi er forskjellige.Ta på henne, bruk hendene dine, utforske henne. Stryk henne her og der, knip henne forsiktig her og der, brystvortene, øreflippene, for eksempel. 

4. Begjær. Vis at du vil ha henne. En pumpende ståpikk sier sitt, men din holdning og lyst reflekteres også i hvordan du behandler henne. Igjen, bruk hendene, leppene, synet, stemmen, uttrykk deg på andre måter enn ved å bare penetrere henne for harde livet. Ikke gni på klitorisen hennes så hardt at en skulle trodd du prøvde å vaske den bort. Dette kan være greit når orgasmen nærmer seg eller er intakt, men vær litt mer gentle til å begynne med. Pirring er på sin plass. De aller fleste kvinner tenner vilt på at mannen viser at han vil ha henne.

5. Bruk pikken riktig. Ikke peis på som om målet er å ødelegge henne fortest mulig. Igjen, pirring er på sin plass. Etter endt forspill kan du fortsette med å terge litt med pikken. Stryk den over kjønnsleppene hennes, stikk tuppen inn og ta den ut igjen, gjenta et par ganger mens du behandler dama som gull. Vil hun at du skal peise på? Peis på. Vil hun at du skal ta det rolig, ta den sakte inn og ut? Gjør det. Langsom sex er ganske opphissende, kan fort resultere i duracellsex. Legg ifra deg eventuelle komplekser for utstyret ditt, dette er lettere sagt enn gjort but just DO IT. Størrelse har minimalt å si som du sikkert ser, du er mer enn bare en pikk. Du er en mann og du skal oppføre deg som en, ikke leke usikker trettenåring som har begynt å få hår på tissen. 

6. Bli kjent med underlivet hennes. Studere, beføle, kysse og smake. Det kan være lurt å lokalisere klitoris, den lille knappen som kan utløse sporadisk nytelse. Det er ikke ukjent at de fleste kvinner ikke kommer av kun vaginal stimulering, en kombinasjon av begge er alfa omega. Lær din kvinne å kjenne. Dette kan derimot bli svært problematisk om hun selv ikke kjenner sin egen kropp, med andre ord; selv om du gjør alt etter boka så vil det likevel ikke bli bra nok. Det er i så tilfelle forårsaket av hennes eget sjenerte bekjentskap til egen kropp. En kvinne som kjenner sin kropp vil vise deg hvordan det skal gjøres. Lytt, følg med. Be henne gjerne onanere for deg, legg merke til hvordan hun bruker hendene. Se hvor hun legger trykket. Observer. Når det kommer til slikking... Jeg liker ikke at mannen suger på klitorisen min for eksempel, det er forferdelig ekkelt og jeg vrir meg i en blanding av ubehag og smerter. Noen kvinner derimot syns dette er stas og kommer som et uvær av det. Jeg liker press med flat tunge, noen liker press med spiss tunge. Du vil kjenne det godt i kjevemuskulaturen etter å ha slikka ei dame til orgasme, trust me. Bruk hele fjeset ditt om du må. Du har gjort en satans god jobb om du under oppbyggingen til orgasmen/selve orgasmen ikke får puste fordi trynet ditt er trykt mot underlivet, fordi hun ikke klarer å få nok av deg. Klapp deg selv på skuldra og gjenta neste gang. 

7. Ikke glem rumpa. For dem som liker sånt, stikk for guds skyld ikke en finger inni uten å spørre. Har hun ikke fått tømt seg på en dag eller to for eksempel kan dere begge få en uhyggelig overraskelse. Her kreves det også en god porsjon kommunikasjon, er ikke alle damer som er interessert i å få noe inn endetarmen. Bruk eventuelt tunga til å begynne med, men krev renslighet på forhånd. Hjelper ikke om hun har vaska stumpen på morgenen om du er klar til å slikke på kvelden, det blir klamt der etterhvert. 

8. Gi av deg selv! Lag lyd, si at du liker det. Menn som stønner er noe av det deiligste som finnes! Don't fake it, keep it real. Det er bare å fortape seg i nytelsen og lydene vil komme av seg selv. Gi respons. Si hva du selv liker. Liker du puppene hennes? Si det. Liker du fitta hennes? Si det. Liker du hele henne? Si det. Igjen, vis begjær, vis lyst, vis at du tenner på henne. Vis henne hva du liker at hun gjør med deg, kvinner tenner jo også på å gi mannen nytelse. Entusiasme mann, entusiasme! Det liker vi alle! 

Anonymous poster hash: 28b8a...ded

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hva er det med deg? Fullt mulig å komme i den stillingen. Slik jeg har skjønt det er ikke du kvinne selv, så hysj, slutt å snakk på vegne av alle kvinner.

Jeg snakket da virkelig ikke på vegne av "alle kvinner"...

Jeg snakket om henne. Hun som "til og med har kommet [i den stillingen] noen ganger".

Det vitner ikke om at dette er verdens beste stilling for henne.

Jeg er fullt klar over at kvinner kan komme i både denne og andre stillinger. Poenget var imidlertid kvinnen som ble beskrevet. Altså, ikke representativ for alle kvinner.

Faktisk er ikke én eneste annen kvinne engang relevant til min kommentar.

Kun henne.

Poenget er at dersom hun får "klart best nytelse" i denne stillingen, så virker det kontraintuitivt å beskrive hennes eventuelle orgasme fra denne stillingen som overraskende (ref. "til og med") og unntaksvis (ref. "noen ganger").

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Jeg snakket da virkelig ikke på vegne av "alle kvinner"...

Jeg snakket om henne. Hun som "til og med har kommet [i den stillingen] noen ganger".

Det vitner ikke om at dette er verdens beste stilling for henne.

Jeg er fullt klar over at kvinner kan komme i både denne og andre stillinger. Poenget var imidlertid kvinnen som ble beskrevet. Altså, ikke representativ for alle kvinner.

Faktisk er ikke én eneste annen kvinne engang relevant til min kommentar.

Kun henne.

Poenget er at dersom hun får "klart best nytelse" i denne stillingen, så virker det kontraintuitivt å beskrive hennes eventuelle orgasme fra denne stillingen som overraskende (ref. "til og med") og unntaksvis (ref. "noen ganger").

Ok ok ok.... 

Anonymous poster hash: 28b8a...ded

Lenke til kommentar

Nei. Hun har selv bedt om å bli tatt bakfra. Jeg hadde aldri gjort det i denne stillingen før jeg ble sammen med hu.

Anonymous poster hash: bb8d3...9a0

Lenke til kommentar

Kommuniser med hun du vil tilfredsstille. Kvinner er forskjellige og vil sette pris på forskjellige ting. Det finnes likevel et par fellestrekk med menn som anses som "gode i sengen" - jeg tenker at jeg kan dele disse (sett fra mitt perspektiv). 

1. Ta signaler. Menn som er veldig flinke i sengen trenger ikke verbale beskjeder, de klarer å plukke opp på små signaler. Lager hun ekstra lyd på noe tidspunkt? Da gjør du mer av det du gjorde da. Klorer/biter/river hun deg i håret? Da er hun trolig fan av litt røffere sex og du kan mest sannsynlig ta i litt i det du tar i henne. Noen jenter liker å være dominerende i sengen, andre liker å bli dominert. Dette bør du merke raskt. Er det hun som sørger for fremdriften er det trolig fordi hun liker å dominere eller mener at ditt tempo er for tregt. 

2. Lær å gjøre flere ting samtidig. De fleste kvinner kommer ikke av vaginalsex alene. Klitoris trenger ofte også litt oppmerksomhet. I stillinger som ikke naturlig stimulerer klitoris, kan du hjelpe henne med hendene dine. 

3. Gjør oralsex til en "del av pakka". Mange menn tar en BJ som en selvfølge, men går ikke ned på dama like ofte selv. Dette blir litt dobbelmoralsk. Dersom du gir GOD oralsex vil du trolig gjøre godt inntrykk og samtidig sørge for at hun virkelig får nyte.

4. Forspill, forspill, forspill. Det at hun er våt nok til at du kan stikke pikken inn i henne betyr ikke egentlig at hun er klar. Hvordan et forspill bør se ut vil variere ut fra situasjonen. I et forhold eller en mer fast relasjon av noe slag, vil du kunne begynne forspillet før dere møtes med en litt frekk melding. Når dere sees kan du gi tydelig uttrykk for at du virkelig vil ha henne og at hun tenner deg. Videre kan du for eksempel gi en deilig massasje, binde henne til sengen og kysse henne over hele kroppen eller ta bind for øynene hennes og pirre henne til hun blir gal. Det perfekte forspillet endes av at hun trygler deg om å ta henne, men da må du holde ut til dette øyeblikket kommer. Er det en one night stand du skal imponere med bra forspill, vil det å gi tydelig uttrykk for at du vil ha henne, være viktig. Ta på, kyss og nyt kroppen hennes før du begynner.

5. Lær deg å holde lenge. All sex skal ikke foregå i timesvis, men god sex varer gjerne mer enn fem minutter. For å si det sånn: De som virkelig har gjort inntrykk på meg er menn som har holdt lenge, og samtidig vært flinke til å variere stillinger, tempo og intensitet. Jeg har opplevd en del og hørt mye fra venninner, og ingen har vel noen sinne klaget over at det har vart for lenge. 

God sex vil være avhengig av forskjellige faktorer når det er en engangsgreie kontra når det er noe en gjør sammen ofte. Med en fast partner vil evne til variasjon og kommunikasjon være ekstremt viktig. Når det gjelder one night stands vil dette være langt mer avhengig av din erfaring. Jeg har sjelden hatt gode one night stands med menn som ikke også har vært flinke til å sjekke. Menn som er flinke til å sjekke har gjerne mange damer og mye erfaring. Om du ikke er en gudegave til kvinnen ennå, prøv å være mer oppmerksom på hennes reaksjoner. Lærer du deg å tolke disse korrekt er mye gjort. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...