Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde ut lengst mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg puler så gjør jeg det bare to ganger på rad. Første gangen så tar det vel 30 sekunder og andre gangen så tar det 10-15-20 minutter, avhengig av "kosentrasjonen".

Klarer fint 3 ganger på rad også med en 5 minutters pause mellom, kan dog ta noen minutter å få den opp og det blir ganske så hardt å komme.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler høyt innkjøp av en liberator esse stol. Det er en litt dyr investering men det er det råeste sex leketøyet/hjelpemiddel du kan bruke.

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B003M094U2?pc_redir=T1

Det finnes mange forskjellige tilsvarende produkter i forskjellig prisklasse.

Poenget med en sånn er at dere kan innta alle mulige stillinger avslappet og du kan holde på lenge hvor du andre steder fort ville blitt sliten.

Her kan du tøye jenta i nesten hvilken som helst stilling og du vil lett finne en god stilling med god støtte hvor du kan gyve løs uten å måtte bruke hele kroppen for å holde deg oppe og på plass.

Ikke vær redd for å bruke leketøy når du skal holde på lenge - jenter liker somregel veldig godt når du jukker rolig frem og tilbake med kukhodet rett innenfor musa. Der er de som oftest mest følsomme og du kan derfor hvile litt mens du masserer henne med staken din. Dette gir ikke så mye nytelse for oss men kjøp også en magic wand som du kan holde på klitten hennes samtidig som du gjør dette så har du en god metode til å få henne til å komme flere ganger på rad inntil hun er for følsom til å orke mer klitoral stimuli. Da kan du trykke beina hennes bak hodet på henne og peise på til du er klar til å levere dine egne saker med god samvittighet og uten å være sliten :)

Edit;

Jeg har en svær kiste full av alle mulige typer sex leketøy. Vi elsker å leke og finne nye ting å prøve. Jeg har brukt MYE penger på dette innholdet men denne stolen må være min klare favoritt. Samtidig som den er sexy lar den deg holde på i flere timer uten å bli utslitt så da gjelder det bare å være fantasifull nok slik at du klarer å finne på nok moro til å holde deg hard like lenge. :)

Endret av Zim3000x
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fokuser på å bruke fingre og munn, pakk bort pikken. Fingre og munn varer automatisk mye lenger, og jeg kjenner ikke én dame som synes det er interessant å drive på med dørgende kjedelig inn-ut i timesvis.

Anonymous poster hash: 43410...e1c

det må være noe feil med pikken din altså, men ja man må variere, gjør aldri det samme to ganger

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å holde ut lenge? For meg er det akkurat passe med 20 minutter, det får jeg til uansett egentlig. Men vi varierer med hva vi gjør, stillinger og slikt. Hvis hun vil at jeg skal bare kjøre på og vi er veldig kåte begge to, kan jeg komme på 1 minutt eller 2. Men da slikker jeg henne litt og så tar vi en runde til.

Det har med trening å gjøre, og å ikke la seg rive med altfor fort. Jeg pleier å konsentrere meg om at hun skal ha det best mulig, det gjør at jeg ikke fokuserer så mye på meg selv og holder automatisk ut lenger også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...