lenedahl Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Heisann! Jeg er straks ferdig med presentasjonen min, mangler bare min egen mening. Temaet jeg ble trukket opp i er "Sammenligning av to valgfrie verdensreligioner". Jeg har da valgt hinduismen og buddhismen. Jeg synes at rle er et kjedelig fag, og at det er vanskelig å ha en egen mening i faget. Har dere noen forslag til hva jeg kan si som min egen mening? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Har dere noen forslag til hva jeg kan si som min egen mening? Jeg er tankeleser og kan gi deg din egen mening for bare 1.750,- timen. Send PM innen en halvtime så får du 10% rabatt Seriøst, hvem spør om noe slik. Du får karakteren du fortjener hvis du ikke jukser. 1 Lenke til kommentar
lenedahl Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Har dere noen forslag til hva jeg kan si som min egen mening? Jeg er tankeleser og kan gi deg din egen mening for bare 1.750,- timen. Send PM innen en halvtime så får du 10% rabatt Seriøst, hvem spør om noe slik. Du får karakteren du fortjener hvis du ikke jukser. Jeg synes ikke det betraktes som juks, ettersom at jeg kun ba om andres tanker og innspill. Dessuten ser jeg ikke helt hensikten med å kommentere spydig. Det var kun ett spørsmål:) Ønsker du ikke å svare så er det helt greit - klikk deg ut av innlegget og lev videre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå