Hansen83 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg har ikke kjøpt en ny ekstern disk på flere år og er ikke helt oppdatert på området. Den jeg har nå er på 500 GB og er nesten full. Tenkte uansett det er lurt å kjøpe en ny, da den jeg har er noen år gammel. Hva anbefales? Har kun tenkt å bruke disken til backup, dvs skal ikke spille av fra den. Har Komplett noen gode tilbud? Ser også at Expert har tilbud nå. Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Nææ, nøkkelord er vel USB 3 og ønsket størrelse. TOSHIBA CANVIO BASIC 1TB HDD Lister prisjakt opp som en USB 3.0 disk. Expert sier ikke noe om det bare 2.0 Men virker jo som på nettet at det er en 3.0 disk og da er prisen veldig god. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Du tenker på den på tilbud til 444? Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2016 Det står jo på Expert sine sider USB 3.0 superspeed. Er ikke det nok info? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå