Gavekort Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) At automatkasser ryker er jo ingenting nytt. Det betyr ikke at det er et problemområde. Chainguides, radiator og vannpumpe er eksempler på typiske problemer på nevnte biler. Men jeg skal ikke starte off-topic nå, så om dere har noe annet enn anekdoter så kan dere overbevise meg. Endret 9. juni 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Skjønner ikke at folk vurderer biler med sjans for store problemer.. Må ha en BMW sjø.. Man kan finne problemer på de fleste biler. Aldri hørt om en BMW etter 80-tallet som har problemer med automatkasse da. Nei, nå... Det har jeg Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Du kikker på en gammel BMW til 38 000kr, slik som jeg har forstått. Med andre ord, meget gammelt rikmanns skrap. Med en bil i den prisklassen er det alltid et spørsmål om vraking hver gang det oppstår et problem (og problemene står i kø). Selgeren er rimelig med deg, spesielt med tanke på pris og alder på bilen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Hvorfor kjøpe ei tikkende bombe når du selv vet at det er kjente problemer med girkassene. Hadde holdt meg langt unna gammel bruktbil med automat uansett da folk flest driter i service på automatkassa. --------------- På den første bilen jeg kjøpte, så påstod de at registerreima var skifta. Selve reima var ny, men det hjelper lite da verken, løpehjul, strammehjul eller vannpumpe var skiftet samtidig. Da er det lite vits, da det er en av de delene som ryker før reima gjør det. Min far kjøpte seg ny bil fra forhandler. Selgeren ringte han to ganger i løpet av et halvt år for å spørre om han fortsatt var fornøyd. Det er noe alle bilselgere burde gjøre. Det er fort gjort å bli lurt når du kjøper bil. Spesielt i prisklasse under femti tusen. Det lønner seg da å få med seg noen som vet hva de bør se etter først. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg synes ikke tonen hans er innenfor i det hele tatt. - Joda, du fremstår nok som litt kravstor og oppesen i tonen, men det er allikevel utrolig uprofesjonelt å møte deg tilbake med samme tone. - Han har rett og slett ikke skjønt kundebehandling. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Enig med kjetilkl at det er uprofesjonelt. Selv om man synes kunden er urimelig, og til og med om han er det, så trenger man ikke å slenge slikt tilbake. Det er ikke det at det han sier er så ille, det er bare så unødvendig uprofesjonelt for en forhandler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Hvordan mener man at en BMW til 38'000 er "ny" og "high end"? Dekk og felgene til fatterns 5-serie kostet mer enn det i våres... Er vel mindre enn det en M-sport pakke på ny bil koster også! Endret 11. juni 2016 av Slettet-3RYwwc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå