howiee78 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Heisann! Hørte til min store forskrekkelse i dag at det er viftestyringen min som bråker, og ikke hardiskene, som jeg trodde.. Har en Vantec Nexus Fancontroller som jeg kjøpte på microplex og den kjører jeg 2 stk 120mm papst-vifter med. Styringen bråker bare når jeg kjører den ved lave hastigheter, men ikke når jeg skruer den fra ca halvt og oppover, og dette skjer selv om jeg flytter viftene på andre utganger. Må selv si jeg syns dette er rart da viftestyringen ikke består av noen beveglige deler. Kan ikke begripe hvorfor den bråker. Kan noen andre? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Merkelig, men jeg kjenner en som hadde likende problem, han hadde en hardisk skuff som begynnte og bråke forferdelig.. så han måtte tilslutt bare drite i skuffen og ta den ut. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Feilpostet, hører hjemme under "luftkjøling". For øvrig er dette et kjent fenomen på Nexus NXP-205 viftestyring, noe du kan se ved å lese vår test på www.overklokking.no (se under "case mods"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg