Nians Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) HeiJeg har startet med streaming på Twitch. Har diverse erfaringer med MMORPG spill som feks, Warhammer, Star Wars, GW1/2, AoC, AO osv. Jeg har nettopp startet opp med World Of Warcraft og er relativ fersk i spillet. Under MMORPG sjangeren så har jeg stort sett gått under navnet "Nians" men også godt kjent på AoC Fury server (tilbake i tiden) som Firewomen. Hvor jeg var en del av da tidens beste minigame gruppe og Siege guild. Dette blir en kanal som hovedsakelig blir å streame PvP iform av Arena 2v2, 3v3 og BG. Hvis dere ønsker oppdateringer når jeg blir å streame vil dette bli lagt ut på min Twitter profil @Steinhaug93 (Se link under). Gjerne kom med tilbake meldinger på Twitch chat og på forum Til slutt vil jeg ønske deg hjertelig velkommen til min twitchchannel "Steinhaug"! Diverse linker: https://www.twitch.tv/steinhaug https://twitter.com/Steinhaug93 Mvh Nians / Steinhaug Endret 10. juni 2016 av Nians 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Morsom stream. Anbefaler dere å se på! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Live nå, om noen vil være med. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 x100 follower Giveaway - 10.000gold på Outlander server. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Stream ikveld kl 2100! Folk som spiller på Outland er selvfølgelig velkommen å joine for å gjøre dung/quests. Er level 70 på aktuell karakter. Lenke til kommentar
Nians1234 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Har startet å streame H1Z1. Det blir en miks av WoW og H1Z1 framover. Prøver å holde dere oppdatert på Twitter i forkant hva slaks spill som blir streamet på dagens stream. Om dere har noen spill dere ønsker skal bli streamet så er det bare legge igjen en kommentar på twitter! Håper jeg ser dere på fredag kl 2100! Endret 10. august 2016 av Nians1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå