Corporal Jenkinson Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Med EM2016 rett rundt hjørnet, er det på tide å lage en Fantasy League for alle trofaste brukere her på : Diskusjon.no Diskusjon.no For å bli med i ligaen, skriv inn koden: 82205KY6 ____________________________________________________________________________________________________________________________ Reglene er enkel, du lager en 15-manns tropp, der du har 2 keepere, 5 forsvarsspillere, 5 midtbanesspillere og 3 spisser. Man har et budsjett på 100 millioner euro, så man må bruke pengene fornuftig til å bygge et slagkraftig lag. I det innledende gruppespillet kan man ha tre spillere fra hvert lag, men dette økes til fire i 16-delsfinalen, fem i kvartfinalen, seks i semifinalen og åtte i finalen. Som i Fantasy PL vil en av dine 11 startende som ikke spiller, bli byttet ut automatisk av en dine spillere på benken, som må ha spilt. Man må velge en kaptein, men har ingen visekaptein. Det vil si at man ikke får noen ekstrapoeng på en annen spiller om kapteinen din ikke spiller. Før neste runde, altså underveis i mesterskapet kan man bytte spillere man har på benken inn i laget, så lenge begge spillerne ikke har spilt enda. Man har et ubegrenset nummer av bytter, men man må vente til etter siste spillerunde til de blir gjennomført. Nummer av gratise bytter: Gruppespillet: en spiller per matchdag. 16-dels: Ubegrenset Kvartfinalen: 4 spillere Semifinalen: 6 spillere Finalen: 6 spillere Om man velger å bytte ut flere spillere, vil man må betale med 4 poeng for hver ekstra spiller som byttes inn. Spillerpriser VIL endres etter gruppespillet med tanke på hvordan de har levert under mesterskapet inn i 16-dels finalen. Man har også ett wildcard, som kan brukes bare én gang igjennom hele mesterskapet. Overgangerfrister: Uke Frist: Matchday 1 10. Juni 21.00 Matchday 2 15. Juni 15.00 Matchday 3 19. Juni 21.00 Matchday 4 25. Juni 15.00 Matchday 5 30. Juni 21.00 Matchday 6 06. Juli 21.00 Matchday 7 10. Juli 21.00 Om noe ble forklart uklart, les igjennom denne! Endret 15. juni 2016 av Corporal Jenkinson 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Er med Kan kanskje være litt misvisende med liganavn og passord, men koden for å bli med i ligaen er altså passordet: 82205KY6 Endret 9. juni 2016 av Sending! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Takk, det var jeg ikke klar over, men thumbs up! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2016 Laget mitt etter 4 spillere! Spent på Tyskland i kveld, håper på mange Özil assists og Müller mål. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Endret 13. juni 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Dårlig med spillere fra Italia - har vi ikke tro på de eller? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Får vi ikke tatt inn andre spillere enn de 15 vi valgte først? :S Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2016 Jo, en spiller per matchdag i gruppespillet. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg får bare ta av min egen benk... Får ikke hente inn andre.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ser ikke noe muligheter for transfers jeg heller. Hmm.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg synes dette euro-fantasy-greiene er så usannsynlig dritt. Elendig grensesnitt, helt latterlig kaossystem hvor man kan bytte innpå spillere i hytt og pine, selv ETTER de har spilt. Og bytte kaptein? Når du vil! Faen meg for dumt. Sletter hele dritten. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Japp, jeg ga opp selv. Bare tull. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Det er faktisk helt utrolig hvor rævva UEFA og FIFA systemene for slikt er. Gang på gang på gang på gang. Er vel mer opptatte av å drikke portvinen sin. Skal dog sies at det finnes viktigere problemer i verden. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hehe ja det var ett dårligere opplegg enn jeg hadde trodd, men tar det ikke så tungt akkurat. Har satt opp ett lag og gjør noen transfers når det går an Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2016 Jepp, var mye dårligere enn jeg hadde håpt på.. Jaja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå