Gå til innhold

Tips til hvordan få i seg sennep, når ikke liker smaken?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Personlig anbefaler jeg deg å prøve ut søtere sennep, og ha det på f.eks. pølser, eller annet svinekjøtt.

Min favoritt av disse er Bergby's.

Se om du liker denne, og prøv deg frem med forskjellige sorter etter hvert som du finner maten du vil ha sennep til. 

Ikke alle retter og kjøttyper passer med sennep. 

Lenke til kommentar

Personlig anbefaler jeg deg å prøve ut søtere sennep, og ha det på f.eks. pølser, eller annet svinekjøtt.

Bergbys sennep er mildt sagt lite egnet som slankemiddel (som trådstarter etterspør). Den er utrolig søt, innholder 49% karbohydrater, og er følgelig over dobbelt (2,28x) så kaloriholdig som Iduns pølsesennep, for å ta én.

At sennep er slankende, er for øvrig en myte, som de fleste sikkert forstår.

Endret av Vox_populi
Lenke til kommentar

Bergbys sennep er mildt sagt lite egnet som slankemiddel (som trådstarter etterspør). Den er utrolig søt, innholder 49% karbohydrater, og er følgelig over dobbelt (2,28x) så kaloriholdig som Iduns pølsesennep, for å ta én.

At sennep er slankende, er for øvrig en myte, som de fleste sikkert forstår.

Helt klart ikke et slankemiddel. Men en god sennep for de som vanligvis ikke fordrar sennep vil jeg si det kan være. 

Lenke til kommentar

Sennep sin slankende egenskap kommer av dens store innhold av gunstige mineraler som kalsium, kalium og magnesium. Men mange sennepsvarianter er tilsatt sukker i store mengder, og det motvirker effekten. Det er kun den skarpe sennepen som vil ha ønsket effekt. Hvis man ikke liker denne, så er det bedre å ta tilskudd av nettopp disse mineralene. Disse mineralene er kjent som basiske mineraler, og tilskudd av dem er svært gunstig og gir deg den gode helseeffekten du er ute etter. Jeg her god erfaring med tabletter som heter CellBalans, og pulver som heter Urbase.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...