Gå til innhold

Word og Excel makroer og fletting

Anbefalte innlegg

Eg veit ikkje om det er råd direkte i excel eller word, men eg skal prøve forklare problemstillinga. Har fleire hundre linjer fordelt over 3-4 felt med data i eit excelark. Ei linje inneheld data som skal over i eit word dokument (ein mal kor eg kan sette inn flettefelt?). I staden for at eg får fleire sider i word for utskrift, ønsker eg at det blir lagra eit utfyllt word dokument med navn tilsvarande felt 1 i exceltabellen. Denne fila skal ligge i ei mappe med samme navn som fila for dei ulike linjene. (får det til med makroer i excel)

Eksempel i excel :

1 | Linje1navn | datafelt2 | datafelt3 | datafelt 4 |

2 | Linje2navn | datafelt2 | datafelt3 | datafelt 4 |

3 | ....

..

Ferdig produkt

Linje1navn_mappe/Linje1navn.doc (ferdig utfyllt med data frå felt 1)

Linje2navn_mappe/Linje2navn.doc (ferdig utfyllt med data frå felt 2)

...

På denne måten får eg oppretta filene mine ferdig utfyllt i word og lagre dei i ein mappastruktur der seinare dokumentasjon skal ligge sammen med denne fila.

Er dette råd i ein eller 2 operasjonar?

Ser for meg ein makro i word som hentar ut linje for linje i excelfila og lagrar mappenavn/filnavn..

Endret av pakbus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres mer ut som makro enn fletting, og med en makro bør du kunne lage alt i én operasjon.

Søk på noe slikt som "excel macro create word document", så finner du garantert en del tips til å komme i gang. Hvis du står fast underveis, så spør mer. =)

Merk at du nok må legge til word som referanse i VBA.

Lenke til kommentar

Dette høres mer ut som makro enn fletting, og med en makro bør du kunne lage alt i én operasjon.

Søk på noe slikt som "excel macro create word document", så finner du garantert en del tips til å komme i gang. Hvis du står fast underveis, så spør mer. =)

Merk at du nok må legge til word som referanse i VBA.

Eg må følge eit ferdig utarbeid dokument frå vegvesenet si side, så er ganske låst med tanke på endringar i denne. Løysinga ligg nok i ein makro i word, som hentar data frå excel, lagrar filnavn og mappe, og loopar til det er slutt på linjer. Løysinga ligg på nett som med alt anna, det gjeld berre sette det riktig sammen  :dribble:

Lenke til kommentar

Godt mulig at det er gå strålende at makroen kjøres i word og henter data fra excel.

Selv synes jeg excel er såpass mye bedre enn word på alle måter at jeg nok fremdeles hadde forsøkt motsatt vei; det burde f.eks. være mulig å definere word-dokumentet i en form for mal med navngitte felt, og så lar man makroen i excel skrive inn verdier i word-malen, lagre word-filen og gjenta prosessen på neste rad med data i excel.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje fått til å definert felt i word og henta desse ut i frå excel. Kun ved hjelp av fletting, men dette fungerar ikkje på rett måte. Dersom eg kun brukar eit excelark i staden for eit dokument, trur eg det skal gå lettare.

Startar med denne:

Sub Create_Folders()
http://excelspreadsh...lp.blogspot.com

penAt = "My computer:\"

Set ShellApp = CreateObject("Shell.Application").BrowseForFolder(0, "Please Choose The Folder For This Project", 0, OpenAt)

'Set the folder to that selected. (On error in case cancelled)
On Error Resume Next
BrowseForFolder = ShellApp.Self.Path

'create the folders where-ever the workbook is saved
Dim Rng As Range
Dim maxRows, maxCols, r, c As Integer
Set Rng = Selection
maxRows = Rng.Rows.Count
maxCols = Rng.Columns.Count

For c = 1 To maxCols
r = 1
Do While r <= maxRows
If Len(Dir(ActiveWorkbook.Path & "\" & Rng(r, c), vbDirectory)) = 0 Then
MkDir (BrowseForFolder & "\" & Rng(r, c))

On Error Resume Next
End If
r = r + 1
Loop

Next c
End Sub

Denne oppretter mapper ut i frå eit valg i gjeldende excelark, men eg må sei rad1 = navn på mappe -> Deretter åpne mappe-> åpne og fylle ut felt i eit anna excelark ->lagre denne fila i mappa med samme navn -> lukke og gå tilbake - > loop til ferdig

Blir litt for komplisert det her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...