Arodem Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 GOG gir bort det hyllede spillet, men du må være kjapp.Du har én dag på å skaffe deg System Shock 2 gratis Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Vet ikke hva det bilde midt i artikkelen er, men ganske sikker på at det ikke er SS2 ... (bare å sammenligne med screenshots) 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Vet ikke hva det bilde midt i artikkelen er, men ganske sikker på at det ikke er SS2 ... (bare å sammenligne med screenshots) Det har du rett i ! Fant det i produktdatabasen vår. Det viser seg å være et bilde av spillet med moddede teksturer. Fjerna det nå. Takk for at du påpekte det. Lenke til kommentar
Romain Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Det bildet lignet veldig på Sarah Kerrigan Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg har det allerede. Strengt tatt har jeg vel kjøpt det to ganger, en gang i boks og en gang på GOG. Men har jeg spilt det ennå? Nei... Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Dette er tilgjengelig for 10-20 kroner på G2A, så det er ingen hast. Lenke til kommentar
Søppel_InnleggNO Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Sånn, sikret. Takk for tipset! Jeg har en spille-meg-bakover-greie for tiden, så dette blir neste stopp etter at jeg er gjennom Half Life-serien, som jeg, ikke slå, ikke har opplevd før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå