Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Har du det som trengs for å bli kåret til Norges beste sikkerhetsekspert? En slags mesternes mester? Nå får du muligheten til å bevise det.Vi kårer Norges råeste sikkerhetsekspert Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Norgesmester i googling altså, om har lyst til å ta det den veien Edit, men dette er vel mer en verve"konkuranse" enn noe annet, "Få 1 ekstra lodd hver gang du deler og 5 ekstra lodd for hver venn du verver!"... Endret 9. juni 2016 av aklla Lenke til kommentar
Morten-Christian Bernson Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Som aklla allerede har sagt, virker det rimelig useriøst å få "lodd" i trekningen ut fra hvor mange "venner" man spammer. Hva har det med sikkerhet å gjøre? Burde jo fått minuspoeng for det. 1 Lenke til kommentar
hanlan Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 >Oppgavene kan du ta uten å registrere deg. Det kan du eventuelt gjøre etter fullføring, hvis du er fornøyd med scoren din. Det er IKKE mulig å se resultatet ditt uten å registrere deg! Du må oppgi en mailadresse. Lenke til kommentar
Mathtrix Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 hmm... en konkurranse som kartlegger ferdighetene til de fremste sikkerhets-ekspertene i landet? ....det lukter ugler i mosen her :-P Lenke til kommentar
ysm Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Sikkerhet fordi de hemmelige tjenester skal ha tak i den beste... ! Har tatt testen - synes siste spørsmålet (regnestykket) var vanskelig. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Sikkerhet fordi de hemmelige tjenester skal ha tak i den beste … Vel, NSM arrangerte jo faktisk en slags konkurranse for noen år siden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg har alt jobb jeg er fornøyd med 1 Lenke til kommentar
Bill Bob Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 NSM har også en ganske kul utfordring på https://challenge.i18.no/ Den er nok litt vanskeligere... Lenke til kommentar
ysm Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Ja, har tatt den tidligere - den var også bra, virker som denne konk er mer i bredden og rettet mer mot dagligdagse problemstillinger. Lenke til kommentar
Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Ja, har tatt den tidligere - den var også bra, virker som denne konk er mer i bredden og rettet mer mot dagligdagse problemstillinger. Første del er mer generell, det er riktig. Det kommer ytterligere fire oppgavesett som skal bli en del vanskeligere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Hvor mange riktige fikk dere forresten? Jeg fikk 45 riktige uten å google eller å egentlig ta den så seriøst... Lenke til kommentar
ysm Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg fikk 49 riktig - bommet på den siste. Tror det var regnestykket som jeg bommet på. Men dette var jo første del som skal være lett og generell. Blir spennende å se hvem som leder - håper resultatene på hvem som leder kommer snart... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg fikk 49 riktig - bommet på den siste. Tror det var regnestykket som jeg bommet på. Men dette var jo første del som skal være lett og generell. Blir spennende å se hvem som leder - håper resultatene på hvem som leder kommer snart... Om jeg verver 1 person er jeg bedre på sikkehet enn deg Lenke til kommentar
Faller Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 49 riktige. Gikk gjennom kjapt og tror jeg bomma på siste spørsmål. Lenke til kommentar
ysm Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Nei, tror det er to forskjellige ting her hvis jeg har forstått det rett. Hvor flink du er går på hvor mange spm du svarer rett - ikke hvor mange delinger du har hatt - Nå fant jeg forøvrig svaret på det siste spm... ! Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg fikk bare 40, men så hadde jeg som utgangspunkt at jeg trodde jeg ikke visste noe særlig om sikkerhet. Skal bli gøy å prøve seg på de vanskelige oppgavene som kommer (og ikke minst se fasiten). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå