magicgunnar Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg har gjennom Skandiabanken investert i indeksfond og noe enkeltaksjer, men oversikten i Skandiabanken suger. Nå har de også varslet at de vil sette ned renten på depotkontoen til 0,05%, så nå er jeg lei. Det jeg er ute etter er da helst en annen bank (eller et eksternt program) hvor jeg kan se årlig prosentvis avkastning på aksjer og fond. Skandiabanken gir meg bare en total prosentsats, noe som er ganske ubrukelig. Ideelt sett hadde det vært fint å se årlig prosentvis avkastning på aksjer, utbytte inkludert, og det burde jo strengt tatt ikke være noe problem for en bank å vise, da de har tilgang til alt utbytte jeg har mottatt også. Hvis de i tillegg har funksjonalitet for å legge inn kjøpsordre med et minimum antall aksjer så hadde det vært flott, så slipper jeg å betale 50% kurtasje som jeg gjorde i Skandiabanken en gang Sleng gjerne med et skjermbilde fra banker med funksjonaliteten jeg ser etter, om dere har det! Lenke til kommentar
sungun Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Nordnet, blir ikke enklere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå