/-eple-\ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Vil man kunne klokke mer med aftermarket kjøler eller er det greit og kjøpe FE? vurderer og selge unna 980ti kortet mitt og droppe sli planer til fordel for gtx 1080 men vil jo overklokke så mye som mulig Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Normalt så kjøler de andre bedre. Men alle har sine fordeler og bakdeler. Men uansett så kommer det an på hvor heldig du var med chipen på det kortet du får, "Silicon lottery" som det kalles. Så er det jo også forskjell om du ønsker å beholde luften i kabinettet, hvor det har bra ventilering ellers, eller om det kan være lurt å la skjermkortet sende luften ut av kabinettet selv, noe FE versjonen vil gjøre. Lenke til kommentar
/-eple-\ Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 hmm har jo relativt greit med kjøling egentlig. 4 vifter + 2 på radiator. er ikke så kresen på lyd av vifte da, kjører 100% over 60c på det kortet jeg har nå egentlig. så det går mest på chippen på kortet jeg får om jeg får overklokka bra og ikke sånn at FE kjølern vil holde tilbake? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 I følge de her på forumet som har FE, så er de helt topp og overklokker til 2ghz uten problem. Stille er de også. Lenke til kommentar
/-eple-\ Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 7200 for fe på gs.no nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå