Slacks Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Hei, Jeg er på utkikk etter nytt skjermkort for en pc. Trenger ikke noe særlig kraftig skjermkort da jeg ikke spiller noen krevende spill. Er opptatt av stillegående pc så lavt strømforbruk er et stort pluss. Hva er en grei pris for et brukt gtx 750 ti? Og for en gtx 960 synes dere? På forhånd takk! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 500 for 750ti og 1000 for 960? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Skal jo MYE til for at du merker et stort hopp på strømregningen din om du ikke har et titalls disker og 3-4 veis SLI/XFire Men sier meg enig i prisen på kortene Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Skal jo MYE til for at du merker et stort hopp på strømregningen din om du ikke har et titalls disker og 3-4 veis SLI/XFire Men sier meg enig i prisen på kortene Det er ikke strømregninga han bekymrer seg for - det er støynivået. Mer varme, mer kjøling, mer støy. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 De fleste kortene etter 6xx serien var jo relativt strømgjerrige, og med en god 3 parts kjøler burde det være i boks. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Takk for svar, da har jeg en god ide om prisene ja. Ideen med et lavere strømforbruk er som Xmir er inne på med hensyn til mindre støy/varme. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Da ble det en gtx 750ti. Så får det bli oppgradering etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå