Windoge Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Av å til når jeg har gjort meg ferdig med et løp og skal tilbake til menyen så låser bilde seg, og jeg hører kun lydene. Andre som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har du patchet det til 1.1? Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Har akkorat samme probleme. Veldig irriterende når man skal kjøre tournament! har ikke patcha til 1.1, skal teste om det funker da. Funket ikke. Vetikke hva jeg skal gjøre for å komme meg videre da. Endret 23. november 2003 av Snotty Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har akkorat samme probleme. Veldig irriterende når man skal kjøre tournament!har ikke patcha til 1.1, skal teste om det funker da. Funket ikke. Vetikke hva jeg skal gjøre for å komme meg videre da. Akkurat samme problem her. Er kjempeirriterende. Hvilke drivere bruker du? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Fant en patch i en annen tråd som egentlig skulle gjøre noe annet, men som i tillegg fikset problemet dere beskriver. Siden den patchen lå på en ftp server som det bare var tilgang på i en viss tid så legger jeg den opp på kontoen min. Legg merke til at dette er en cracked patch (den sier nå så) og jeg tar ikke noe ansvar over hva den gjør. Om moderatorene mener at denne ikke passer seg så si ifra så skal jeg fjerne den. Til da så fjern linken. (Bare så det er sagt så nekter jeg å la et utrolig bra spill forbli "ødelagt" over noen regler.) EDIT: Fjernet patchen. Spør heller om du vil ha den så skal jeg gi linken. Endret 24. november 2003 av bamsefar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Fant en patch i en annen tråd som egentlig skulle gjøre noe annet, men som i tillegg fikset problemet dere beskriver.Siden den patchen lå på en ftp server som det bare var tilgang på i en viss tid så legger jeg den opp på kontoen min. Legg merke til at dette er en cracked patch (den sier nå så) og jeg tar ikke noe ansvar over hva den gjør. Om moderatorene mener at denne ikke passer seg så si ifra så skal jeg fjerne den. Til da så fjern linken. (Bare så det er sagt så nekter jeg å la et utrolig bra spill forbli "ødelagt" over noen regler.) Patchen henter du her. Inget ansvar over hva den gjør, husk det Takk, men er den jeg bruker Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Fungerte for meg hvertfall. Først så brukte jeg linken fra cd'n til å oppdatere og etterpå så kjørte jeg filen "dev-rtp" i i arkivet. Etterpå så kjørte jeg inn cdn og spilte videre. Tidligere så hadde alt stoppet i den første drag-race turneringen - bane to. Etterpå var det bare fryd og gammen. Dumt at det ikke fungerte for deg. Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Bruker nyeste Catalyst. 3.9 ellerno. Testa den patchen du ga. Nå blei alt svart... :\ Endret 24. november 2003 av Snotty Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fungerte for meg hvertfall. Men jeg vil ikke stå ansvarlig for at folk for ødelagt spillene/savegamene sine så jeg fjerner den liksågodt. Folk får heller spørre om den hvis de ikke skulle finne den noen andre plasser. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Noen andre som vet? Vil virkelig spille dette. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Way, da var det fikset for min del. For godt, forhåpentligvis. Problemet kom tilbake lengre ut i spillet. Lastet ned Catalyst 3.10 driverene aka. COD (Call of Duty) Hotfix'en fra Ati.com. Bare søk etter den så finner du den fort. I tillegg oppdaterte jeg lydkortet mitt etter å ha lest at det hadde hjulpet for noen for å være på den sikre siden. Deaktiverte Fastwrite, Vpu recover som vanlig og voila. Et helt flunkende Nfs: Underground som virket. Unbelievable Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, det funker med Catalyst 3.10 (beta) Hadde akkurat samme problem. Da jeg leste at hotfixen ordnet et problem med at bildet låste seg når bildet roterte rundt et objekt, skjønte jeg at denne måtte løse problemet. Det låser seg i i starten av løpet da kameraet snurrer rundt bilene som kjører frem til startstreken.. fant desverre ikke linken akkurat nå, men de ligger ett eller annet sted på www.ati.com Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 heh.. jeg trykket tusen ganger på den patch tingen som ligger på EA sine sider, blei updata til 1,25 ellerno.. funker fett nå Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Det var et driverproblem. Nok en gang har ATI feila. Bytter jeg fra Catalyst 3.9 til 3.7 så funker spillet fett. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg fikk spillet i går, og jeg har samme problemet Det klikker når jeg skal kjøre i rookie tournament, da tryner spillet når jeg skal begyne på andre løpet. Finner ikke updaten heller, så da får jeg prøve catalyst 3.10 eller 3.7 da Lenke til kommentar
mr x Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) fikk samme problemet(spillet krasjet) satte grafikk"en tilbake "default setting"(600x800)medium da virket alt bra igjen... bruker ati 9800.. Endret 26. november 2003 av mr x Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Som sagt. Bytt fra 3.9. Er ATI som nok en gang har klart å lage dårligere drivere. (I forhold til 3.7 værtfall) Skulle nesten tro de degraderte driverne hver gang de slipper nye ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå