Gå til innhold

Problemer med NFSU!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har akkorat samme probleme. Veldig irriterende når man skal kjøre tournament!

har ikke patcha til 1.1, skal teste om det funker da.

Funket ikke. Vetikke hva jeg skal gjøre for å komme meg videre da. :shrug:

Akkurat samme problem her.

Er kjempeirriterende. Hvilke drivere bruker du?

Lenke til kommentar

Fant en patch i en annen tråd som egentlig skulle gjøre noe annet, men som i tillegg fikset problemet dere beskriver.

Siden den patchen lå på en ftp server som det bare var tilgang på i en viss tid så legger jeg den opp på kontoen min.

Legg merke til at dette er en cracked patch (den sier nå så) og jeg tar ikke noe ansvar over hva den gjør. Om moderatorene mener at denne ikke passer seg så si ifra så skal jeg fjerne den. Til da så fjern linken.

(Bare så det er sagt så nekter jeg å la et utrolig bra spill forbli "ødelagt" over noen regler.)

EDIT: Fjernet patchen. Spør heller om du vil ha den så skal jeg gi linken.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Fant en patch i en annen tråd som egentlig skulle gjøre noe annet, men som i tillegg fikset problemet dere beskriver.

Siden den patchen lå på en ftp server som det bare var tilgang på i en viss tid så legger jeg den opp på kontoen min.

Legg merke til at dette er en cracked patch (den sier nå så) og jeg tar ikke noe ansvar over hva den gjør. Om moderatorene mener at denne ikke passer seg så si ifra så skal jeg fjerne den. Til da så fjern linken.

(Bare så det er sagt så nekter jeg å la et utrolig bra spill forbli "ødelagt" over noen regler.)

Patchen henter du her. Inget ansvar over hva den gjør, husk det

Takk, men er den jeg bruker :roll:

Lenke til kommentar

Fungerte for meg hvertfall. Først så brukte jeg linken fra cd'n til å oppdatere og etterpå så kjørte jeg filen "dev-rtp" i i arkivet. Etterpå så kjørte jeg inn cdn og spilte videre. Tidligere så hadde alt stoppet i den første drag-race turneringen - bane to. Etterpå var det bare fryd og gammen. Dumt at det ikke fungerte for deg.

Lenke til kommentar

Way, da var det fikset for min del. For godt, forhåpentligvis. Problemet kom tilbake lengre ut i spillet. Lastet ned Catalyst 3.10 driverene aka. COD (Call of Duty) Hotfix'en fra Ati.com. Bare søk etter den så finner du den fort.

I tillegg oppdaterte jeg lydkortet mitt etter å ha lest at det hadde hjulpet for noen for å være på den sikre siden. Deaktiverte Fastwrite, Vpu recover som vanlig og voila. Et helt flunkende Nfs: Underground som virket.

Unbelievable :p

Lenke til kommentar

Ja, det funker med Catalyst 3.10 (beta) Hadde akkurat samme problem. Da jeg leste at hotfixen ordnet et problem med at bildet låste seg når bildet roterte rundt et objekt, skjønte jeg at denne måtte løse problemet. Det låser seg i i starten av løpet da kameraet snurrer rundt bilene som kjører frem til startstreken..

fant desverre ikke linken akkurat nå, men de ligger ett eller annet sted på www.ati.com

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...