Cthulhu Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Hva med å få et mobilvarsel når babyen gjør det den gjør best?Sensor kan gjøre bleia «smart» Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Ikke glem babyen alarm. Trenger du det bør ungen tas fra deg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Idiotisk. Man kan merke det ved å se bleia og kjenne på bleia. Noen bleier har oså en stripe som blir blå. Og nummer to lukter man jo selvfølgelig. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Den minste er akkurat ferdig med bleiefasen, men dette er faktisk noe jeg ikke har kommet på jeg trenger. Det vil si: Hadde det vært "gratis" i bleien ut av pakken så hadde jeg brukt det. Men som et tilleggsystem? Nei takk. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 I forbrukermagasinet FBI skulle den ene programlederen prøve seg som grunder og dro på konferanser med bleieappen sin. Ipoop? Dette var noen måneder siden. 1 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Totalt unyttig produkt som vil føre til økte kostnader i forbindelse med oftere bleieskift men det er nok et marked for dette. Førstegangsforeldre vil nok vurdere dette da de vil det beste for sitt første barn og mangler erfaring men de kommer uansett på kort sikt til å skjønne at produktet er bare tull. Hilsen en som kjøpte mye teknodritt til det første barnet og ikke en eneste teknodritt på det andre 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Bare å bytte når ungen skriker slik har det hvert i hundrevis av år Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Totalt unyttig produkt som vil føre til økte kostnader i forbindelse med oftere bleieskift men det er nok et marked for dette. Førstegangsforeldre vil nok vurdere dette da de vil det beste for sitt første barn og mangler erfaring men de kommer uansett på kort sikt til å skjønne at produktet er bare tull. Hilsen en som kjøpte mye teknodritt til det første barnet og ikke en eneste teknodritt på det andre Helt enig med det, er sikkert for u lure foreldre til å bruke mere penger all slags alarmer osv, de har nok utgifter som det er!! Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Som far kan jeg trygt si at dette føyer seg fint inn i rekken av ting som er latterlig unødvendig. Jeg ser faktisk heller for meg at det vil føre til mer stress. Snart fyrer mobilen av for alt som skjer i hjemmet. Ungen snur seg i sengen (pling), bleien er våt (pling), har du husket klesvasken (pling), middag (pling), stått opp? (pling), (pling)(pling)(pling)... Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Rart ingen ser at dette er en dårlig ide, bare en grunn til at foreldre da kan komme til å glemme å sjekke babyen om det skulle være noe feil med systemet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg er over snittet interessert i alt som kan automatiseres, men bluetooth-bleier eller smarte tamponger tviler jeg på kommer til å bli noen suksess. Jeg håper rett og slett ikke det. Lenke til kommentar
G Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Perfekt for gamer-fedre, som ellers egentlig ikke skulle ha vært foreldre i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Perfekt for gamer-fedre, som ellers egentlig ikke skulle ha vært foreldre i utgangspunktet? "Jammen, det er for flaut å kjøpe kondomer..." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg