Qpad Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg har dette høyttaler settet Jamo S606 & Jamo S622 og ser etter ny receiver for min 4K tv. Jeg så på denne Onkyo TX-545 og var usikker på om den er bra nok til å kjøre høyttalerne mine eller har dere noen andre gode forslag ? Databladet på Onkyo TX-545 På NetOnNet står det annen informasjon om Receiveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 går fint det Lenke til kommentar
Qpad Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 går fint det Takk for svar! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Hadde heller satset på Denons X1200 receiver til samme pris Onkyoen er hakket under modellen de satser mest på, men til en høyere pris enn 6x6 versjonen pleier å ligge på. Dessverre på grunn av dollar prisen så er 656 fortsatt dyr. De har normalt vært mulig å få til 3-3500,- etter noen måneder på markedet, og har alltid vært mange hakk bedre enn 5x5 modellene. Denonen har mye bedre romkorreksjon enn Onkyo har. Onkyo droppet Audyssey og laget sin egen for å spare penger for ett par år siden. De testene som har vært etter at den kom, så har det alltid vært merknader angående den delen. Denonen støtter også DTS:X, som er DTS sin Atmos versjon. Mulig at det går an å oppdatere firmwaren med den på Onkyoen, men de nevner ingenting. Lenke til kommentar
Qpad Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Hadde heller satset på Denons X1200 receiver til samme pris Onkyoen er hakket under modellen de satser mest på, men til en høyere pris enn 6x6 versjonen pleier å ligge på. Dessverre på grunn av dollar prisen så er 656 fortsatt dyr. De har normalt vært mulig å få til 3-3500,- etter noen måneder på markedet, og har alltid vært mange hakk bedre enn 5x5 modellene. Denonen har mye bedre romkorreksjon enn Onkyo har. Onkyo droppet Audyssey og laget sin egen for å spare penger for ett par år siden. De testene som har vært etter at den kom, så har det alltid vært merknader angående den delen. Denonen støtter også DTS:X, som er DTS sin Atmos versjon. Mulig at det går an å oppdatere firmwaren med den på Onkyoen, men de nevner ingenting. Da har jeg fått Denon X1200 i hus og er meget fornøyd med til nå. Så tusen takk for et kjempe bra tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå