Arodem Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Sjekk når du kan se alle presentasjonene.Her er den komplette oversikten over E3-konferansene Lenke til kommentar
Tuge Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Arma 3 apex blir avslørt 1130 Pacific på mandag tror jeg det var også ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Skal bli veldig spennende i år. Og jeg tror det er Microsoft som kommer til å overaske mest i år. Alt som har skjedd og hva dem holder på å gjøre med Xbox og Windows 10 er veldig spennende. Lenke til kommentar
entername Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Er tidspunkta og datoane i lokal tid eller i norsk tid? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Er tidspunkta og datoane i lokal tid eller i norsk tid? Bortimot garantert norsk tid. Det er ingen pressekonferanse som går klokka 4 om natta der borte 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Er tidspunkta og datoane i lokal tid eller i norsk tid? Heisann! Alt er i norsk tid. La det til i tabellen nå. Takk for innspillet. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Er ikkje så sikker på at det er positivt for nokon det MS gjere med XO og win10. Utan eksklusive spill er det lite vits å kjøpe XO og om samspillet mellom XO og win10 blir låst bak windows store ser eg ikkje heilt fordelen med å utelukke alle di som ikkje vil bruke win10 eller windows store. Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Håper på nyheter rundt innhold til VR! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Kanskje verdt å ta med Square Enix sin konferanse på Tirsdag 20:45? https://www.twitch.tv/squareenix Lenke til kommentar
MaxChill Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg trodde Sony sin var i dag, om to timer? Lenke til kommentar
MaxChill Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg trodde Sony sin var i dag, om to timer? Nei, sorry.. Jeg tuller. Det er Ubisoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå