AfterGlow Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 HTC lover å sende ut brillene tre dager etter bestilling.Nå er det slutt på bestillingskøen for HTC Vive Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Det er nå vi får se hvor enorm (eller ikke) interessen for VR i realiteten er. AtW Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Vil anbefale at folk venter noen dager til. Både Elkjøp\Lefdal og Komplett har disse på lager om noen få dager. Da har man også reklamasjonen i orden. + at eventuielle reparasjoner\feil osv blir ordnet mye kjappere. Lenke til kommentar
Fire Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg er helt klart interessert i å kjøpe Vive. Men €899 + €70 i frakt er ikke aktuelt. Jeg venter heller til prisen synker litt. Innen den tid så vil det faktisk finnes innhold til de også. 1 Lenke til kommentar
Xemonoid Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Tror det er nok bedre å vente til det er blitt på hylla til elektrovarehusene i Norge Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg er helt klart interessert i å kjøpe Vive. Men €899 + €70 i frakt er ikke aktuelt. Jeg venter heller til prisen synker litt. Innen den tid så vil det faktisk finnes innhold til de også. Utrolig vanskelig å spå noe som helst, HTC kan velge å holde prisen høy for å signalisere et premium produkt. Tror nok også personlig at prisen synker. Når produksjonen når stort nok volum blir de billigere å produsere, og skulle Rift+Touch mot formodning vise seg å bli et rimeligere alternativ kan det stimulere en prisreduksjon på Vive settet også. Dersom neste generasjon Vive annonseres i år, som et rykte sier kan skje, så kan kanskje prisen på brillene både brukte og nye, bli påvirket av det dersom det fører til at store deler av markedet avventer Vive2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå