Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Åhhhh! Så nydelig! Jeg elsker fargekombinasjonen med rødt, grønt og blått. Et riktig lekkert bilde Suss! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Åhhhh! Så nydelig! Jeg elsker fargekombinasjonen med rødt, grønt og blått. Et riktig lekkert bilde Suss! Tusind tak Helene..ja det ser nu flot ud med de røde Valmuer hen over hele..lige som Lupiner..dem er jeg vilde med. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 En flott blomstereng Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 En flott blomstereng Mange tak for venlige ord :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Igjen et vakkert bilde fra deg, Suss! mvh Fredrik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 En riktig fin sommerlig stemning. Fine farger. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Her oser det av sommer. Meget fin koloritt. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Disse ser ut til å vokse villt sammen med gras og andre vekster. Helene elsker rødt, grønt og blått ser je. Ja, absolutt en fin fargekombinasjon for oss som liker farger. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg