Gå til innhold

Endelig oppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg lyst til å ta turen til Muldalen (måtte må nettet for å finne ut mer). Kjempeflotte bildeserier.

Så hyggelig at turen min gav mersmak! :)

Den kan virkelig anbefales altså! Men du kan ikke ha tunellskrekk....du må gjennom en god del tuneller for å komme hit...noen ganske smale, lange og mørke..

Lenke til kommentar

Vild natur...hvilken dejligt sted at bo :-) hilsen Suss

Å bo her kan nok bli veldig vanskelig i lengden.  Du kan ikke kjøre bil opp til huset, du må gå bratt bakke i ca. 1 time for å komme opp. :blink: Men å ha det som feriested er sikkert nydelig! Ser du på V1 så har de badestamp på kanten av stupet?

Lenke til kommentar

Herlig serie.

Du hadde rett.

Dårlig rullestolføre oppi der.

Men jeg skal nok finne motiver like vel skal du se.

Var hos min kiropraktor igår som holder til like ved inngangen til Akershus festning. Etterpå ble det en ny serie inne på festningen som jeg ikke har sett på enda.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig serie.

Du hadde rett.

Dårlig rullestolføre oppi der.

Men jeg skal nok finne motiver like vel skal du se.

Var hos min kiropraktor igår som holder til like ved inngangen til Akershus festning. Etterpå ble det en ny serie inne på festningen som jeg ikke har sett på enda.

Roar

Takk skal du ha Roar! :new_woot:

Med en liten ATV så kunne du kanskje kommet deg opp, vegen er ganske fin egentlig, bare litt smal. Den går i siksak oppover med sikkert 20 svinger.  Jeg lurer virkelig på hvordan de fikk en traktor opp hit for det stod faktisk en forhøster der oppe, så traktor hadde de nok. :hmm:

Jeg var på festningen i Oslo for et par år siden, det er flust av motiver der, så jeg gleder meg til å se hva du har fått til der. :)

Ha en fin dag Roar! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie fra et vakkert sted . Litt nifst år en ser vannet renne over kanten uten å se hvor det ender .

Og som alltid er utsikten fra toppen belønningen for strevet .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott billedserie fra et vakkert sted . Litt nifst år en ser vannet renne over kanten uten å se hvor det ender .

Og som alltid er utsikten fra toppen belønningen for strevet .

Mvh

Alec

Hei Alec!

Ja, det var kult å se elva renne ut over kanten og ende i intet!

Denne turen var fantastisk flott! I morgen tar jeg dere med innover i dalen. Da skal dere få se hvor mye vann det egentlig skulle vært i fossen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...