Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Endelig oppe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Nå fikk jeg lyst til å ta turen til Muldalen (måtte må nettet for å finne ut mer). Kjempeflotte bildeserier. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Nå fikk jeg lyst til å ta turen til Muldalen (måtte må nettet for å finne ut mer). Kjempeflotte bildeserier. Så hyggelig at turen min gav mersmak! Den kan virkelig anbefales altså! Men du kan ikke ha tunellskrekk....du må gjennom en god del tuneller for å komme hit...noen ganske smale, lange og mørke.. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Vild natur...hvilken dejligt sted at bo :-) hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Vild natur...hvilken dejligt sted at bo :-) hilsen Suss Å bo her kan nok bli veldig vanskelig i lengden. Du kan ikke kjøre bil opp til huset, du må gå bratt bakke i ca. 1 time for å komme opp. Men å ha det som feriested er sikkert nydelig! Ser du på V1 så har de badestamp på kanten av stupet? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Herlig serie. Du hadde rett. Dårlig rullestolføre oppi der. Men jeg skal nok finne motiver like vel skal du se. Var hos min kiropraktor igår som holder til like ved inngangen til Akershus festning. Etterpå ble det en ny serie inne på festningen som jeg ikke har sett på enda. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Herlig serie. Du hadde rett. Dårlig rullestolføre oppi der. Men jeg skal nok finne motiver like vel skal du se. Var hos min kiropraktor igår som holder til like ved inngangen til Akershus festning. Etterpå ble det en ny serie inne på festningen som jeg ikke har sett på enda. Roar Takk skal du ha Roar! Med en liten ATV så kunne du kanskje kommet deg opp, vegen er ganske fin egentlig, bare litt smal. Den går i siksak oppover med sikkert 20 svinger. Jeg lurer virkelig på hvordan de fikk en traktor opp hit for det stod faktisk en forhøster der oppe, så traktor hadde de nok. Jeg var på festningen i Oslo for et par år siden, det er flust av motiver der, så jeg gleder meg til å se hva du har fått til der. Ha en fin dag Roar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Fine serier, både denne og den forrige. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Fine serier, både denne og den forrige. Mvh Fredrik Muchos grachias Frederico! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Flott billedserie fra et vakkert sted . Litt nifst år en ser vannet renne over kanten uten å se hvor det ender . Og som alltid er utsikten fra toppen belønningen for strevet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Bare nydelig Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Flott billedserie fra et vakkert sted . Litt nifst år en ser vannet renne over kanten uten å se hvor det ender . Og som alltid er utsikten fra toppen belønningen for strevet . Mvh Alec Hei Alec! Ja, det var kult å se elva renne ut over kanten og ende i intet! Denne turen var fantastisk flott! I morgen tar jeg dere med innover i dalen. Da skal dere få se hvor mye vann det egentlig skulle vært i fossen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Takk for flott tur. ? Bare hyggelig! Turen går videre i dag.. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Det ser ut som du fikk en kjempe tur i fjelle.Vakker natur og fine bilder Helene. Endret 9. juni 2016 av Jimmyag 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Det ser ut som du fikk en kjempe tur i fjelle. Vakker natur og fine bilder Helene. Ja, turen var nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg