AfterGlow Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Huawei skal ha en Nexus 6P-oppfølger på vei – i tillegg til en VR-klar mobil.– Huawei skal lage den neste Nexus-telefonen Lenke til kommentar
Dudlileif Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Det er ikke sikkert (kanskje) det er snakk om en ny Huawei Nexus, men at Huawei offisielt slipper Nexus 6P til butikker i Sør-Afrika. Oppklarende på xda-developers.com Endret 8. juni 2016 av Dudlileif 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Håper den får bedre byggekvalitet enn 6P. Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Håper den får bedre byggekvalitet enn 6P. Er det så mange som opplever kvalitetsproblemer med 6P altså? Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Håper den får bedre byggekvalitet enn 6P. Er det så mange som opplever kvalitetsproblemer med 6P altså? Som en Nexus 6p eier kjenner jeg meg ikke igjen i dette. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Håper den får bedre byggekvalitet enn 6P. Er det så mange som opplever kvalitetsproblemer med 6P altså? Jeg har ingen erfaring om problemer med 6P, men hvis de oppstår er de vanskelige å reparere. iFixit: "Nexus 6P Repairability Score: 2 out of 10 (10 is easiest to repair)" Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Håper den får bedre byggekvalitet enn 6P.Er det så mange som opplever kvalitetsproblemer med 6P altså? Som en Nexus 6p eier kjenner jeg meg ikke igjen i dette. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Håper den får bedre byggekvalitet enn 6P.Er det så mange som opplever kvalitetsproblemer med 6P altså? Som en Nexus 6p eier kjenner jeg meg ikke igjen i dette. Nexus 6p is a joke! Round TWO - Why does it bend? WTF! Den var ikke veldig solid. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg håper at de fornyer den mindre utgaven (5x) og gir den toppspecs. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Nexus 6p is a joke! Round TWO - Why does it bend? Akkurat den videoen er vel slaktet av forholdsvis mange. Så kanskje man skal bruke flere kilder. https://www.youtube.com/watch?v=1GZV-jO6ebg https://www.youtube.com/watch?v=xTx6ypwwgio https://www.youtube.com/watch?v=xTx6ypwwgio Sier ikke at byggkvaliteten er ypperlig, og at den ikke har svakhetspunkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Kudos for innlegget. Har selv hatt min Nexus i over 5 måner, og jeg har ikke opplevd et ENESTE problem med mobilen, eller kanskje det at batteritiden er litt lav, men det må man regne med når man har en nymotens mobil, som suger alt av batteriet. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Så er det bare å håpe at neste Nexus, samme hvem produsenten blir, blir vanntett og får støtte for minnekort. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Må nok seriøst vurdere Nexus når jeg skal ha ny telefon om et års tid. Jeg syns Samsung lager gode telefoner, og har ikke noe imot Touchwiz, men det irriterer meg at de fremdeles insisterer på inkludere apper som ikke kan fjernes, samt sin egen appbutikk for å oppdatere disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg