Gå til innhold

program til Bryllupsdag (mer avansert enn powerpoint / windows slideshow)

Anbefalte innlegg

Skal lage en presentasjon av besteforeldrene min i en i et Diamantbryllup, og er ikke sikker på hvilket program som gir meg mest mulige alternativer. 

Ønsker at programmet skal være mer "fancy" enn f.eks powerpoint og lingende programmer, slik at jeg kan være mest mulig kreativ når jeg skal lage den. Har også vurdert video å lage en video, så er åpne for alle mulige forslag, men hoved ideen er å lage et "fancy" slideshow.

Produktet burde helst ha en trail / free versjon.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er:

Vil du lage en hyggelig framvisning med familiebilder, eller vil du vise flest mulig effekter og bling?

Anbefaler i stedet å holde det på et edruelig nivå, der bildene får ha hovedrollen, og effektene understreke bildene, og ikke motsatt.

Du vil ha verdens mest avanserte program, men ikke betale for det? Tror ikke det er sånn det fungerer. 

Prøv Windows Live Movie Maker. Det gjør alt du trenger, er enkelt å bruke, og ligger allerede installert på en PC nær deg. 

Lenke til kommentar

Jeg ville brukt tid på  powepoint eller noen som du har litt kjennskap til fra før. 
det er ikke nok uten grunn, at powerpoint sikkert er den mest brukte for presentasjoner.

husk at skal du bruke tid på å lære det "proffene" bruker, ender du nok med utallige timer med youtube, men ikke noe ferdig presentasjon. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...