eXpanium Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 sendte litt mms og etterpå såg eg at det var bilde av et mms-ikon oppe i venstre hjørne, der dekknings-måleren er, og gikk fram og tilbake der oppe. det stod også at gprs`n var på. dette er ikkje normalt tenkte eg, og prøvde å skru av mobben, det gikk ikkje, men eg kunne bruke mobben i menyane og slikt. eg tok ut batteriet og satte det i igjen, og da eg startet den opp igjen, kom eg ikkje forbi siemens logoen i starten. den bare fryste. det skjedde ikkje noken ting. eg prøvde å la den ligge litt sånn. etter 5 min slo den seg av, og da fikk eg den ikkje på igjen. tok ut og inn laderen for da skal den starte av seg sjølv, men det gjorde den ikkje. ingen tegn til liv. laderen stod i et par min, da slo den seg på av seg sjølv, men slo seg av igjen etter 10 sek, og eg kunne ikkje slå den på! kan det vere virus eller? sendte en mms fra en t610 til min mobil..mms`n var et bilde som var tatt med t610`n Lenke til kommentar
JZA Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det jeg heller vil si at det er, er enda et brudd på den myten om at Siemens skal ha så mye færre feil enn andre telefoner. Jeg tror dette er en SW feil, noe som skjedde to gangen på min S55. At Siemens slipper telefoner etter å ha testet SW nøye, for å slippe feilfrie telefoner tror jeg nok desverre bare er en myte. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 det må vere en SW feil... men når eg sende den i retur til zodiac, må eg vel betale frakt og slikt sjølv? andre utgifter? Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 dette er jo helt sykt!!!!!!!!! akkurat det samme skjedde med min! den ville ikke slåes av etter mislykket forsøk på å sende MMS. Så nå vil den ikke på igjen min heller. Kommer til oppstarts skjerm med lader i men så slår den seg av etter 5 -6 sekunder eller no. min skal inn til Zodiac så SNART som overhode mulig!!! Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 vi har akkurat samme shjeiten i hendene... blei seriøst forbanna når det skjedde! må vi betale frakten/portoen sjøl eller skal komplett gjere det? håper zodiac oppdaterer telefonen til en ny SW Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 tror desverre ikke det finnes noen ny SW ennå... det var i allefall det siemens sa når jeg ringte dem sist uke angående et annet SW problem jeg hadde med den. jeg sender den via jobben, så jeg slipper frakt den veien i allefall. men tror du må stå for transport kostnader selv siden komplett er en nettbutikk og du ikke kan levere den der personlig. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 kossen slipper du frakt ved å sende den gjennom jobben? arbeidsgiveren må vel betale? tillater dei det? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Dette har skjedd på min s55 jeg hadde før også. Nei, siemens er absolutt ikke feilfrie, tvert imot etter min erfaring. Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 kossen slipper du frakt ved å sende den gjennom jobben? arbeidsgiveren må vel betale? tillater dei det? den sendes sammen med en del andre ting som skal inn til Zodiac. jobber på en elektrisk foretning ved siden av skole. så det går greit å sende den slik. jeg bare la ved en kopi av kvitering + feilbeskrivelse. håper jeg får den igjen snart. kanskje mot slutten av neste uke ? Lenke til kommentar
Arctic Man Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Når det gjelder retur til Zodiac Norge så kan du ringe til dem og få til sendt en lapp for porto, engentlig er det en klistrelapp for bedriftspakke og da dekker Zodiac Norge den.:!: Hvis du har det travelt, så kan du legge ut for portoen.:ide: Koster fra ca 16 til 50 kroner alt etter hva du sender den som, brev eller pakke. Når det gjelder feil, så vil all elektronikk svikte før eller siden, men vi hører bare om di negative. Alle produsenter har feil verken mer eller mindre, men forskjellen er om er om produsenten inrømmer det og reparer produktet. Det finnes produsenter som aldri innrømme at dem har feil med sine produkter. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pakke koster 105,- Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) eg har den lappen fra zodiac..fikk den fra komplett.no sine sider, pdf format. men frakten blir vel meir enn 50 kr? eg må vel betale begge veier? kviteringa er det eg fikk på e-post fra komplett sant? Endret 24. november 2003 av eXpanium Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 butikken (i dette tilfellet komplett.no) skal stå for alle kostnader vedrørende reperasjonen... du skal ikke trenge å betale en krone! forbrukerkjøpsloven §30: "Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren..." Lenke til kommentar
Arctic Man Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det fuglte vel med en ordre seddel i pakken du fikk fra forhandleren. Den er god nok som kvitering. Når det gjelder portoen så er den gratis vis du ringer til Zodiac Norge og for dem til å sendet deg retur poroen til deg, og du betaler ikke noen retur porto når den blir retunert fra reprasjonen. Men vi du ikke har tid så kan du senden inn og legge ut før portoen, men du må spesifiser over før verkstedet/repratøren at du har betalt poroen og at du vil ha igjenn dine utlegg. Kosnaden varier alt etter hva du sender den som, om den sendes som brev kommer den på ca 20 kr (husk å bruke "foret"konvoulutt,sånne med luftputer inni.) Og vis du sender den som pakke kommer den på 50 til 150 alt etter hvilken pakketype du sender den som. Men til slutt så er det bare å si at du skal ikke ha noen utgifter med å sende mobilen til slutt, men det kan hende du må legge ut potoen for å sende den inn vis du ikke for tilsendt portoen fra repratøren. Lykke til! Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 expanium: har du send inn din nå ?? hold meg oppdatert på hva som skjer med din om du skulle få den igjen før meg... hvis ikke omvendt. min sendes i dag :!: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 har ikkje hatt tid til dette våset... masse prøver. får vel sendt den i løpet av veka..kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå