Rune123 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Hei, jeg er på let etter en person som kan lage en nedstrippet versjon av en app for mobil jeg kunne tenke meg å få realisert. Hvor mye det koster har jeg ikke peiling på, men jeg har ca 20 000 NOK å bruke på dette i startfasen. Kanskje er dette mer enn nok til å lage en enkel versjon og kanskje ikke. Det finner vi ut av sammen. Om dette kan være noe for deg, er det hyggelig om du sender meg en melding. Personen jeg leter etter bør av natur ligne mer på Richard Hendricks enn på Bertram Gilfoyle. Det betyr ikke at jeg ikke digger Gilfoyle, men jeg tror hverdagen er litt enklere med en Hendricks. Om noen leser dette og kjenner en person som kan være rett, er det fint om dere tipser denne. Hilsen Rune Endret 7. juni 2016 av Rune123 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Kommer jo helt an på funksjonalitet, å slenge opp em gui med små funksjoner bør ikke koste mange timene. Får nok bedre hjelp med ett lite sammendrag av hva det går ut på. Lenke til kommentar
Rune123 Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 For android? Om det er android eller iphone er ikke viktig til å begynne med. Vil først få den til å fungere for å kunne vise den fram Lenke til kommentar
Rune123 Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Kommer jo helt an på funksjonalitet, å slenge opp em gui med små funksjoner bør ikke koste mange timene. Får nok bedre hjelp med ett lite sammendrag av hva det går ut på. Ja, det er nok sant. Jeg aner ikke hvor mye tid som trengs og om det er mye arbeid selv om det bare skal være en demo nå i starten. Jeg ønsker å kunne stille spørsmål til brukere og katalogisere disse svarene, samt at brukerene skal måtte være medlemmer/registrere seg. Vet ikke om det finnes ferdige moduler som kan brukes i starten og event lage noe fra bunn av om appen fungerer slik jeg håper den skal Lenke til kommentar
quantum Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Kommer jo helt an på funksjonalitet, å slenge opp em gui med små funksjoner bør ikke koste mange timene. Får nok bedre hjelp med ett lite sammendrag av hva det går ut på. Ja, det er nok sant. Jeg aner ikke hvor mye tid som trengs og om det er mye arbeid selv om det bare skal være en demo nå i starten. Jeg ønsker å kunne stille spørsmål til brukere og katalogisere disse svarene, samt at brukerene skal måtte være medlemmer/registrere seg. Vet ikke om det finnes ferdige moduler som kan brukes i starten og event lage noe fra bunn av om appen fungerer slik jeg håper den skal Det høres jo mer ut som et spørreskjema, og der fins det mye ferdiglaget allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå