tommiti Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Litt nysgjerrig på disse to annonsene av samme modell. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76868226 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=64864805 Forskjellene er jo ikkje enorme, men skiller jo litt i fra prisene på disse to. Fikk nett vite at den hos forhandler er solgt. Men spørst hva fleirtalet ville valgt, ettersom kjøper valgte å punge ut "ein del" meir for den hos forhandler, når personen heller kunne valgt hos den private? Tillegg til det, så var prisen fastsett hos forhandler, mens kanskje den private selgeren kanskje til og med går med på pruting. Begge har blitt importert i fra England. Endret 7. juni 2016 av tommiti Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Lavere kilometer og pris høres fornuftig ut i mine øre. 1 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 hvorfor i h.. bruke så mye penger på å kjøpe deg en skyline når du får Nissan 350z til omtrent samme pris.. mye fetere bil og rattet på normal side også. 1 Lenke til kommentar
tommiti Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 hvorfor i h.. bruke så mye penger på å kjøpe deg en skyline når du får Nissan 350z til omtrent samme pris.. mye fetere bil og rattet på normal side også. Ligger ein blå 350z til høyere pris enn den kvite R33'n som står i privat. Smak og behag vettu. Er liksom ikkje så særlig fan av bakenden til 350'n, som minner meg om ein muskelbil. Men selvsagt, ein del nyere og så å si lik km-stand. Er jo smartere det... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 hvorfor i h.. bruke så mye penger på å kjøpe deg en skyline når du får Nissan 350z til omtrent samme pris.. mye fetere bil og rattet på normal side også. 350Z kan ikke sammenlignes med en skyline, skyline er legendarisk selv for folk som ikke har peiling. Alt er subjektivt, men som investering er en skyline et mye smartere kjøp. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Det eneste som holder prisen på 350/360 er vel at de faktisk ble solgt nye i norge. Og pga høye avgifter ble det vel også solgt få av dem. Derav høy bruktpris. Foretrekker selv R33/R34 selv, også forran GT-R Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri. Av de to der så sikla jeg mest på den første, syns alt med den virka mye bedre, og solgt hos forhandler som driver mye med slike biler Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri. Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper. Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri. Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper. Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx Blir nok bedre dele tilgang i Norge nå også til Skyline tipper jeg, nå som dem er mulig å få registrert omtrent like lett som noe annet Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri. Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper. Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx Blir nok bedre dele tilgang i Norge nå også til Skyline tipper jeg, nå som dem er mulig å få registrert omtrent like lett som noe annet Fortsatt en eldre bil som det ble solgt mindre av på verdensbasis. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri. Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper. Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx Blir nok bedre dele tilgang i Norge nå også til Skyline tipper jeg, nå som dem er mulig å få registrert omtrent like lett som noe annet Fortsatt en eldre bil som det ble solgt mindre av på verdensbasis. til og være en bil som er kun solgt i Japan, så vil jeg nå si det er overraskende stor deletilgang på de bilene men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå