Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Skyline på kvite skilter.


Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig på disse to annonsene av samme modell. 

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76868226

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=64864805

 

Forskjellene er jo ikkje enorme, men skiller jo litt i fra prisene på disse to. Fikk nett vite at den hos forhandler er solgt. Men spørst hva fleirtalet ville valgt, ettersom kjøper valgte å punge ut "ein del" meir for den hos forhandler, når personen heller kunne valgt hos den private? Tillegg til det, så var prisen fastsett hos forhandler, mens kanskje den private selgeren kanskje til og med går med på pruting. Begge har blitt importert i fra England. 

Endret av tommiti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor i h.. bruke så mye penger på å kjøpe deg en skyline når du får Nissan 350z til omtrent samme pris.. mye fetere bil og rattet på normal side også. 

Ligger ein blå 350z til høyere pris enn den kvite R33'n som står i privat. Smak og behag vettu. Er liksom ikkje så særlig fan av bakenden til 350'n, som minner meg om ein muskelbil. Men selvsagt, ein del nyere og så å si lik km-stand. Er jo smartere det...

Lenke til kommentar

hvorfor i h.. bruke så mye penger på å kjøpe deg en skyline når du får Nissan 350z til omtrent samme pris.. mye fetere bil og rattet på normal side også. 

 

350Z kan ikke sammenlignes med en skyline, skyline er legendarisk selv for folk som ikke har peiling. Alt er subjektivt, men som investering er en skyline et mye smartere kjøp.

Lenke til kommentar

350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri.

 

Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper.

 

Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri.

 

Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper.

 

Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx :p

 

Blir nok bedre dele tilgang i Norge nå også til Skyline tipper jeg, nå som dem er mulig å få registrert omtrent like lett som noe annet :)

Lenke til kommentar

 

 

350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri.

 

Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper.

 

Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx :p

 

Blir nok bedre dele tilgang i Norge nå også til Skyline tipper jeg, nå som dem er mulig å få registrert omtrent like lett som noe annet :)

 

Fortsatt en eldre bil som det ble solgt mindre av på verdensbasis.

Lenke til kommentar

 

 

 

350z kommer aldri til å bli en fetere bil enn Skyline, aldri.

 

Enig, når det er sagt finnes det fordeler med 350z, bedre deletilgang, nesten like mye aftermarket deler, nyere bil, bedre komfort og bedre kjøreegenskaper.

 

Men så er jeg egentlig en z-gutt selv, sikler mest etter en 300zx :p

 

Blir nok bedre dele tilgang i Norge nå også til Skyline tipper jeg, nå som dem er mulig å få registrert omtrent like lett som noe annet :)

 

Fortsatt en eldre bil som det ble solgt mindre av på verdensbasis.

 

til og være en bil som er kun solgt i Japan, så vil jeg nå si det er overraskende stor deletilgang på de bilene men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...