sinlille Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 På Game Of Thrones så er det flere menn som har fått penisen sin kappet av. Jeg bare lurer på om noen her vet hvordan man får tisse etter penisen er avskåret? Når såret gror igjen vil det ikke da bli "tett" der nede? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg kan ikke si jeg vet spesielt mye om temaet, men jeg ser ikke hvorfor urinrøret skulle gro igjen selv om det kuttes sammen med penis. Uansett har det vært evnukker i noen kulturer allerede for tusener av år siden, så det er kanskje ikke et spesielt vanskelig kirurgisk inngrep: https://no.wikipedia.org/wiki/Evnukk Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Det var vanlig praksis før og det var noen ganger ønskelig at de skulle overleve. Personlige slaver og livvakter for eksempel. De gjorde det så de skulle ha 100% fokus på jobben sin. Urinrøret gror ikke igjen. Jeg mener at de hadde en slags trakt som de tisset gjennom. Kan se om jeg ikke finner et bilde. Edit; Prøvde å søke litt for å finne gammeldagse tingogtang, men jeg fant denne og ble sittende å lese- http://www.cracked.com/article_22462_6-things-i-learned-having-my-penis-surgically-removed.html Meget bra lesestoff det der. Jeg har aldri vært mer glad i lillemann enn jeg er akkurat nå. Endret 7. juni 2016 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Fra Quora: A tube (often of bamboo since many were in oriental countries) would be stuck into the urethra until the male healed. Then, they would urinate similar to a female. Lenke til kommentar
sinlille Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Det var vanlig praksis før og det var noen ganger ønskelig at de skulle overleve. Personlige slaver og livvakter for eksempel. De gjorde det så de skulle ha 100% fokus på jobben sin. Urinrøret gror ikke igjen. Jeg mener at de hadde en slags trakt som de tisset gjennom. Kan se om jeg ikke finner et bilde. Mente ikke at urinrøret gror igjen, men trodde kanskje at hud vill gro over Men måtte bare spørre, lurt litt på det i det siste Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det går ikke fordi man tisser så ofte at huden ikke klarer å gro over i mellomtiden. Naturens gang fikser biffen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Trykket faktisk på tråden her i håp om at det var en fortvilet trådstarter som satt der med sin nylig avskårede penis og som lurte på hva han skulle gjøre. Den gang ei. 4 Lenke til kommentar
bruker-476065 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 På Game Of Thrones så er det flere menn som har fått penisen sin kappet av. Jeg bare lurer på om noen her vet hvordan man får tisse etter penisen er avskåret? Når såret gror igjen vil det ikke da bli "tett" der nede? Blir den avskåret,uten at det blir utført kirurgisk hjelp,vil det gro etterhvert.Men urinrøret vil ikke gro igjen.Med mindre at det oppstår en kraftig infeksjon som skaper mye arrvev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå