haarek67 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Heisann. Det var meg igjen, ja! ;-) Lurer på følgende: Kan man lage truetones av hvilken som helst "lydfil" man har på, f.eks: PC'en? Finnes det noen programmer som "konverterer" til "truetones" for PC som jeg kan overføre til min N6600? Håper på svar Mvh: Arnt P A - Lykkelig eier av Nokia 6600! Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 du kan føre over bl.a. wav og midi og mp3 og ogg (tror jeg)... mer enn det skulle du vel ikke trenge... wav og midi kan brukes som ringelyd, og spilles av enkelt med mobilen, mens de andre typene krever tredjepartsprogramvare for avspilling som du sikkert vet er det ikke stereo på denne mobilen, uansett filtype eller avspillingsprogram Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 som ringetone (at man bruker høytaleren) gjør det ingen ting at den mangler STERO siden den alikevel har bare 1 høytaler akkurat som sx1 (som har stereo lyd men også kun 1 høytaler) Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 som ringetone (at man bruker høytaleren) gjør det ingen ting at den mangler STERO siden den alikevel har bare 1 høytaler akkurat som sx1 (som har stereo lyd men også kun 1 høytaler) dette er da intet mer enn en selvfølge... men, hehe, leste for noen mnd siden om en mobil (sikkert bare konsept mobil) som har stereo høytaler, laget i japan.. huff... unødvendig, men kan være litt morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå