smort1 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Splendid view! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Flott bilde og litt uvanlig vinkling på Molde. (Tatt fra Granlia?) Det er vannvittig så store enkelte av disse cruiseshipene er! Seilet ble mer som et utropstegn.. Må sees i full størrelse. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Flott bilde og litt uvanlig vinkling på Molde. (Tatt fra Granlia?) Det er vannvittig så store enkelte av disse cruiseshipene er! Seilet ble mer som et utropstegn.. Må sees i full størrelse. Takker, Helene! Stemmer, det er tatt fra Granlia.. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Ikke å forakte den reiseveien din. Flott reiseskildring med info. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Ikke å forakte den reiseveien din. Flott reiseskildring med info. Takker, MotoG! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Det var da hvertfall ikke Vestlands øs pøs, men pent lettskyet vær. Ble fint med byen i forgrunn og de solbelyste fjella der ute. Furukvastene ute til høyre blir vel ørlite forstyrrende, men det blir kanskje litt for mye "amputering" med kutt der - og kloning ville ikke jeg påtatt meg i dette tilfellet. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2016 Det var da hvertfall ikke Vestlands øs pøs, men pent lettskyet vær. Ble fint med byen i forgrunn og de solbelyste fjella der ute. Furukvastene ute til høyre blir vel ørlite forstyrrende, men det blir kanskje litt for mye "amputering" med kutt der - og kloning ville ikke jeg påtatt meg i dette tilfellet. Roar Takker, Roar! Furua lyt få stå, den kan vare "evig", veit du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg